Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan noen usannsynlig festlige øvelser med hoppetau? Jeg har en oppgave om å lage 12 minutter oppvarming med hopptau. Hittil har jeg klekket ut dette som tar 4 minutter:

 

20 vanlige hopp med hoppetau

 

20 baklengshopp med hoppetau

 

10 hink på venstre ben

 

10 hink på høyre ben

 

10 hink baklengs på venstre ben

 

10 hink baklengs på høyre ben

Lenke til kommentar
Prøv å hold den ryddig og fin da, å ta sånt pjatt på PM eller Sotråden? :)

 

Hvis ikke blir bare Nøtte lei seg for at hans favoritt tråd som han har laget til blir besudlet av tull og fanteri.

 

Nesumar

Aukkurat ja:-) Hehe er jo greit å holde det til topic da?? eller??

kan gå med på kjøtt pai til nød men siste videoen har jo ingenting med saken å gjøre da!!

Lenke til kommentar

Du burde sette opp flere regler hvis du mener det blir mye tull...

 

F.eks at bildetrådene har Minst et bilde per innlegg, kan du ha enten en oppskrift eller bilde av mat per innlegg på Mat-tråden.

 

Hvis det da skjer at noen spammer tull, og du ikke vil ha det der.... så kan du rapportere til Admin/Mods for å få slettet det fordi det ligger imot reglene i tråden, og så bruker dem å fjerne sånt automatisk også.

 

Så sett opp noen konkrete regler som forteller hva som skal være i tråden og hva som ikke skal være der, så slipper du sånt tull:)

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg kan få signaturen min på 4 linjer, og ikke mange?

 

Mener uten mellomrom mellom linjene.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Fa** det irriterer meg å diskutere prosjektarbeid med en som tar et minutt på å svare hver gang jeg sier noe over msn. Jeg har ting å gjøre liksom...

Been ther done that:-) hehe av og til går det jo faktisk fortere her:-)!!!

Hva prosjekterer dere i da??

Bleh reiseskildring i østfold. Jeg har bare random tekst om Sarpsborg og en dæsj med bilder. Men en fyr var så påstålig på å ha powerpoint istedenfor bare bildefremvisning, og så sier han at jeg skal sende bilder til han, men jeg sier at han ikke vet rekkefølgen så han kan sende meg den jævla powerpointen slik at jeg kan sette inn selv, men han svarer ikke osv osv. Og så er det en tredje person som ikke er å få tak i.

 

Hater prosjekt generelt ja. Men it prosjektet der vi lager nettside går greit...

 

edit: nynorskskrivinga di går helt fint for alt jeg vet...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært flinker i nynorsk hadde jeg kasnkje hatt noe å utsette men med tanke på mitt nynorsk nivå så syns jeg du er fordømrade flink :lol:

 

(det var et lite brukt ord i Norge:-)

 

eller så kan prosjekt arbeid være morro:-9 husker vi bare dreiv å rota og smelta sammen noe greier rett før timen starta og fikk nesten uten unntak 5-6:-)

Lenke til kommentar
Nøtte, korleis fekk du ditt navn tel å bli kursiv?

 

edit: Bare gløym det, eg forsto kvifor.

Det heter ikke "tel", Jonas. Også heter det "berre", ikke "bare".

 

Jeg liker ikke gruppearbeid så godt. Jeg er avhengig av så mange andre.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...