Snurreleif Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jupp, selv om jeg ikke får det helt til å stemme, men skal ringe skatteetaten for en forklaring. Må uansett ringe fordi tidligere atbeidsgiver har trukket skatt fra lønna til de ansatte, men tydeligvis ikke betalt staten, for arbeidsstedet er ikke registrert i selvangivelsen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 13500,- er storfornøyd! Sommeren er reddet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Nok til disse 19-kroners biffene og ølene fra Borg altså du tilbydde meg. Finnes det biff til 19 kroner? o_O Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Finnes det biff til 19 kroner? o_O KIWI...Kiwiwwiiwiwi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Svin er ikke biff. Det er svineri. Hohei! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Har Har Har Har Har. Hmf.. Men Kiwi har så fredagstilbud. Tilfeldig hva det er hver fredag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) What the shit. Heldige sørlendinger. Er sånn 101-116 kroner for pepperbiff her. Endret 3. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Jeg lovte at aktiviteten min skulle ta seg opp, men jeg fikser ikke forum på mobil eller nettbrett og når en av dere sa at Criminal Minds er like bra som The Wire så datt noe av livslysten ut av meg. Endret 6. april 2014 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 http://dhmholley.co.uk/civclicker.html# Fryktelig artig spill! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg lovte at aktiviteten min skulle ta seg opp, men jeg fikser ikke forum på mobil eller nettbrett og når en av dere sa at Criminal Minds er like bra som The Wire så datt noe av livslysten ut av meg. Ja? Og Hvaler er på samme nivå som Breaking Bad. Ikke lov å komme med fakta heller nå? 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Kom en bøssebærer på døren og jeg hadde ikke penger på meg. Fikk dårlig samvittighet. Og Craxmerax, fantastisk spill. Anbefaler alle å klikke på linken. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 http://adarkroom.doublespeakgames.com/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Nå tør jeg ikke trykke lenger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Kom en bøssebærer på døren og jeg hadde ikke penger på meg. Fikk dårlig samvittighet. Hva maser dem om nå a? OD? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Kirkens Nødhjelp tror jeg det var. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg lovte at aktiviteten min skulle ta seg opp, men jeg fikser ikke forum på mobil eller nettbrett og når en av dere sa at Criminal Minds er like bra som The Wire så datt noe av livslysten ut av meg. Ja? Og Hvaler er på samme nivå som Breaking Bad. Ikke lov å komme med fakta heller nå? Jo for all del, men ser ingen fakta i dette innlegget. OK, nå er jeg kjip. Fyren som skrev det hadde faktisk argumenter for hvorfor han mente det han mente og jeg kom aldri så langt som å få kommet med mine motargumenter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er vel smak og behag, men personlig ser jeg ikke hvordan de to kan sammenlignes, ei heller sidestilles. Mitt innlegg var uansett bare tullball. Godt å se "deg" igjen. Hva bedriver du dagene med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå