Kea Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Søren og, nå minnet du meg på den chipsen fra Kims de sluttet å selge. Tror den het "smaksløk". Var utrolig god. Fra konkurransen "smaken av din fredag". Skjønner ikke vitsen når ingen av smakene ble værende i sortimentet. In other news, jeg sov 12 timer i natt. Utrolig deilig etter å ha sovet 4-5 timer hele uken. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Det er som den store Grandiosa-konkurransen, der de endte opp med å selge begge variantene. Lenge siden sist, RoR. Hva kan du meddele fra det kalde nord? Er vinteren i anmarsj? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Vel, Game of Thrones er jo tilbake neste uke så det er jo klart at vinteren kommer. Sier seg selv det da. Also, er så lei av sutrebukker som ikke liker Facebook. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Er vel kanskje derfor han er tilbake. For å advare oss. Hold deg der oppe, og forsvar veggen, RoR.! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Bor for øyeblikket ikke langt fra Ridder Grunn, og kan meddele at vi har det relativt mildt her oppe nå. Et tegn på at sesong fire av Game of Thrones kommer til å suge? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Also, er så lei av sutrebukker som ikke liker Facebook.Jeg er lei av folk som nekter å være en del av sosiale nettverk generelt fordi de er redd for spioner fra NSA eller noe. Tviler på at f.eks. facebook kompromiserer privatlivet ditt med mindre du velger å legge ut bilder av alt og alle til alle døgnets tider. Google er mye skumlere. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Bor for øyeblikket ikke langt fra Ridder Grunn, og kan meddele at vi har det relativt mildt her oppe nå. Et tegn på at sesong fire av Game of Thrones kommer til å suge? Sesongens suksess hviler på om hvorvidt du kan se mange kritthvite gåere i gatene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 I dag så jeg to. Tenker ti innen sesongstart burde være et akseptabelt antall. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det skulle nok ikke bli noe problem, er en 5-6 borte hos naboen på nyfødte-guttebarn-bankett. Lurer på om det også kan sies å ha samme smak som Red Bull? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Når er det forresten sesong 4 av GoT starter? Neste mandag? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Yep. Til date på fredag? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hvordan gikk med folket her inne med tanke på skatt? Selv får jeg tilbake 8,5 høvdinger, som betyr ny tv til sommeren. Boya! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Fikk tilbake 16 lapper jeg. Blir nok ferie til NYC i sommer med det, om jeg ikke sparer det til neste år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Fikk igjen fem tusen. Helt kurrant. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 En ekstravagant handletur til Rema på Lakus der altså. Jaja, slipper i hvertfall restskatt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 900 kronur tilbake :/ Nok til disse 19-kroners biffene og ølene fra Borg altså du tilbydde meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jaja, slipper i hvertfall restskatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå