Kea Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Postkontor er fantastisk, post-i-butikk er et helvete.Post i butikk her er faktisk bedre enn det postkontoret var. Gikk ned dit i dag og da jeg lurte på om de hadde en pakke til meg fra USA som jeg hadde bestilt. Hun trengte ikke sporingsnummer, kun navnet mitt. Hun bort til en hylle og hentet den på få sekunder. På postkontoret gadd de ikke lete engang hvis man ikke hadde sporingsnummer. Jeg har bare opplevd god service der inne ellers også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det eneste positive med post-i-butikk for min del, er lengre åpningstider. Ellers er det bare pes og kaos og et evig mas, mens på postkontoret kan jeg stå og jabbe og flørte med damene, og jeg trenger sjelden vise leg for å få henta rekommanderte pakker osv. Bare kos. Og så slipper man bråket fra butikken. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Får deja-vu av dette temaet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Obligatorisk: Er det noen som hater å få Deja Vu? (har ikke tilgang til shortcuts med prikker og sånn) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Post i butikk betyr at jeg slipper å ta fri fra jobben eller dra til postkontoret tidlig på en lørdag for å hente pakker, og da er alle andre synder tilgitt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) En av de grunnene til at jeg hater virkelig post-i-butikk`en min var fordi en av de eldre damene der skulle kverulere rundt navnet mitt. Etter at Ø ikke fungerer på amerikanske Amazon (ihvertfall når jeg registrerte meg der i 2006-2007 en gang) så står det O på pakka. Med den forkorta delen av det fulle navnet mitt på pakka så forventa hun liksom å se legitimasjonen min på en pakke jeg hadde gitt hentekode på (noe jeg aldri har vist før for sånt). Synes det bare var så tullete, og jeg hadde ikke med meg noe bankkort eller noe (bodde rett over butikken akkurat da så gikk ditt i joggebuksa). Etter en 2-3 minutters diskusjon mot henne valgte hun endelig å gi meg pakka fordi folk bak meg som sto i køen begynte å skjønne hvor unødvendig det var. Endret 20. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Trøtt som faen. Skal jobbe til klokka 19.00. Stas. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Det eneste positive med post-i-butikk for min del, er lengre åpningstider. Ellers er det bare pes og kaos og et evig mas, mens på postkontoret kan jeg stå og jabbe og flørte med damene, og jeg trenger sjelden vise leg for å få henta rekommanderte pakker osv. Bare kos. Og så slipper man bråket fra butikken. Jeg jobber i post-i-butikk og vi får sinte meldinger hvis en rekommandert pakke blir levert ut uten leg. Det skal registreres på maskinen Apropos det, så må jeg på jobb nuh.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hadde tenkt til å nevne det. Jeg jobber i servicebransjen selv nå, og er livredd for å gjøre noe som kan få sjefene forbanna. Man vil bare følge protokollen slik at man slipper sanksjoner ovenfra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg hater å få deja-vu. Obligatorisk: Er det noen som hater å få Deja Vu? (har ikke tilgang til shortcuts med prikker og sånn) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Not sure if you got it or not Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Slimda, hvordan smaker red bull? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Silly, oblivious peasant. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Slimda, du er ute av loopen as 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Jasså ja, jaha, så dere har ikke vandret helt hen her ennå? Kanskje med unntak av Slimda's smaksløker som ikke vet hva Red Bull smaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå