Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid trodd det ville vært vanskelig å beholde fokus og få med meg det som skjer, men dagens test gikk over all forventning.

Tenkte jeg skulle starte med noe lett, så The Walking Dead: The Road to Woodbury stod på menyen i dag. 4-5 kapitler innne, og jeg liker det jeg hører.

Lenke til kommentar

Det er jo som å høre på en samtale. Man klarer vanligvis å følge med selv om man gjør andre ting, og hvis man roter seg bort litt - rewind.

Hørte gjennom alle ASOIAF (Game of Thrones) bøkene på jobb i sommer mens jeg sto i sola og malte hus :D

Lenke til kommentar

Jo, vi var det. Det var vår. Jeg kjørte rundt på sommerdekk og gikk i shorts, og så - for første gang siden starten av desember - kom det sne. Og snefreseren nektet selvfølgelig å starte. Hva er vitsen med et overpriset, bensindrevet beist om det aldri vil starte?

Lenke til kommentar

Var rundt 30 her i dag :cool:

Var forøvrig i Jaipur Zoo. Alltid litt usikker på om det er moralsk riktig å kjøpe inngangsbiletter, men så løver, leoparder, pantere, antiloper, indiske ulver, hyener, bjørner, krokodiller og andre dyr. Superkult

Og dagen ble avsluttet med en overraskende bra hårklipp. Pleier å være katastrofalt dårlig, men fyren var flink. Fornøyd inntil han plutselig bestemte seg for å ta skjegget. Ser ut som en 15-åring uten skjegg :hm:

Lenke til kommentar

Merker jeg har en trang for å gjøre mest mulig hver gang jeg er på posten. F. eks nå skulle egentlig sendt avgårde en kontrakt i forrige uke, men neh. Så skulle jeg også egentlig sende et par episoder av sesong 4 av Game of Thrones til redaktøren min i forrige uke, neh. Så nå når jeg fikk melding om at inFamous: Second Son kom på posten stakk jeg endelig å gjorde tingene.

Er det ikke så hastverk drøyer jeg som regel det inntil jeg synes det er nok grunn til å dra på posten å se de menneskene der som såvidt klarer å finne frimerker bak disken de står.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Heldigvis en søt jente som sto der i dag. Aldri sett hu. Og hu klarte å finne fram frimerkene uten problemer. WHAT!? Etter å ha sendte en del pakker derfra de siste 2-3 årene er det endelig noen som har orden på saken i post-i-butikk posten? Jeg trodde ikke det var mulig etter hva Tårnåsen driver med.

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke du kunne motstå tilbudet mitt om biff og øl sammen for å se previewen av Game of Thrones, men det skjedde det og. Ingenting du sier kan overraske meg lenger. Men et postkontor som går smurt er ikke langt unna faktisk.

Edit: Tits, skala fra 1-10?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Du bor nok på et mer avansert sted enn meg. Kanskje noen som liker å yte service litt mer enn her. :p

Men som Datasmurf sier så er generelt post-i-butikk et helvete. Både i privat og jobb-sammenheng når jeg har hentet eller levert pakker.

Jeg trodde ikke du kunne motstå tilbudet mitt om biff og øl sammen for å se previewen av Game of Thrones, men det skjedde det og. Ingenting du sier kan overraske meg lenger. Men et postkontor som går smurt er ikke langt unna faktisk.

Edit: Tits, skala fra 1-10?

Eskimobrotha.

Du kan være pluss 1`en min hvis det blir noe screening i Oslo en kveld før premieren. Men orker ikke å dra helt til Bærum med screeneren. Dårlig kvalitet, ikke verdt å bruke opp en biff eller øl på det. Ble hasselnøtter og red bull zero på meg når jeg så de to episodene i helga.

Hmm. Hun var en 7`er, som holder for meg. Fordi hun kunne playe det opp til en 9`er ihvertfall. Ohyeah.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...