Kea Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Personlig foretrekker jeg å lese enn å høre på lydbok. Klarer ikke å interessere meg hvis jeg har bøker på ørene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 For min del er lydbøker mye mer behagelig. Sjeldent jeg har/tar tid til å sette meg ned å lese, men høre på kan jeg gjøre i 7,5 timer hver dag. Hva hører du på VIllery Villeville? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Har alltid trodd det ville vært vanskelig å beholde fokus og få med meg det som skjer, men dagens test gikk over all forventning. Tenkte jeg skulle starte med noe lett, så The Walking Dead: The Road to Woodbury stod på menyen i dag. 4-5 kapitler innne, og jeg liker det jeg hører. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Det er jo som å høre på en samtale. Man klarer vanligvis å følge med selv om man gjør andre ting, og hvis man roter seg bort litt - rewind. Hørte gjennom alle ASOIAF (Game of Thrones) bøkene på jobb i sommer mens jeg sto i sola og malte hus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Tror jeg skal bryne meg på den serien jeg også, når jeg blir ferdig med TwD. Nå snør det faen meg igjen, for første gang på snart 3 måneder. Var vi ikke alle enige om at våren var i anmarsj?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jo, vi var det. Det var vår. Jeg kjørte rundt på sommerdekk og gikk i shorts, og så - for første gang siden starten av desember - kom det sne. Og snefreseren nektet selvfølgelig å starte. Hva er vitsen med et overpriset, bensindrevet beist om det aldri vil starte? Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Var rundt 30 her i dag Var forøvrig i Jaipur Zoo. Alltid litt usikker på om det er moralsk riktig å kjøpe inngangsbiletter, men så løver, leoparder, pantere, antiloper, indiske ulver, hyener, bjørner, krokodiller og andre dyr. Superkult Og dagen ble avsluttet med en overraskende bra hårklipp. Pleier å være katastrofalt dårlig, men fyren var flink. Fornøyd inntil han plutselig bestemte seg for å ta skjegget. Ser ut som en 15-åring uten skjegg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvorfor sa du ikke i fra? Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Sa til ham at han skulle trimme det. Tok opp en barbermaskin (trodde han skulle ta litt på kantene først) og to sekunder senere var halve ansiktet mitt uten hår. Vurderte å kjøre twoface, men ble ikke til det Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Fant ut jeg trengte lesebriller. Jeg kjøpte lesebriller. Det har skjedd i det siste Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Merker jeg har en trang for å gjøre mest mulig hver gang jeg er på posten. F. eks nå skulle egentlig sendt avgårde en kontrakt i forrige uke, men neh. Så skulle jeg også egentlig sende et par episoder av sesong 4 av Game of Thrones til redaktøren min i forrige uke, neh. Så nå når jeg fikk melding om at inFamous: Second Son kom på posten stakk jeg endelig å gjorde tingene. Er det ikke så hastverk drøyer jeg som regel det inntil jeg synes det er nok grunn til å dra på posten å se de menneskene der som såvidt klarer å finne frimerker bak disken de står. Endret 19. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Postkontoret er som en TV uten fjernkontroll. Bare annerledes. Man piner seg gjennom whatever som er på helt til man likevel MÅ reise seg opp av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Heldigvis en søt jente som sto der i dag. Aldri sett hu. Og hu klarte å finne fram frimerkene uten problemer. WHAT!? Etter å ha sendte en del pakker derfra de siste 2-3 årene er det endelig noen som har orden på saken i post-i-butikk posten? Jeg trodde ikke det var mulig etter hva Tårnåsen driver med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Jeg trodde ikke du kunne motstå tilbudet mitt om biff og øl sammen for å se previewen av Game of Thrones, men det skjedde det og. Ingenting du sier kan overraske meg lenger. Men et postkontor som går smurt er ikke langt unna faktisk. Edit: Tits, skala fra 1-10? Endret 19. mars 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Postkontor er fantastisk, post-i-butikk er et helvete. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Spør, hos meg funker det fett som faen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Du bor nok på et mer avansert sted enn meg. Kanskje noen som liker å yte service litt mer enn her. Men som Datasmurf sier så er generelt post-i-butikk et helvete. Både i privat og jobb-sammenheng når jeg har hentet eller levert pakker. Jeg trodde ikke du kunne motstå tilbudet mitt om biff og øl sammen for å se previewen av Game of Thrones, men det skjedde det og. Ingenting du sier kan overraske meg lenger. Men et postkontor som går smurt er ikke langt unna faktisk.Edit: Tits, skala fra 1-10? Eskimobrotha. Du kan være pluss 1`en min hvis det blir noe screening i Oslo en kveld før premieren. Men orker ikke å dra helt til Bærum med screeneren. Dårlig kvalitet, ikke verdt å bruke opp en biff eller øl på det. Ble hasselnøtter og red bull zero på meg når jeg så de to episodene i helga. Hmm. Hun var en 7`er, som holder for meg. Fordi hun kunne playe det opp til en 9`er ihvertfall. Ohyeah. Endret 19. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvor er din post-i-butikk? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Kanskje hun allerede er Crax sin, men siden du ikke forteller hvor så vet du det ikke enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå