Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

 

Jeg savner pizzabakeren. Vi hadde den her for noen år siden og fy fader så god den pizzaen var. Dessverre gikk de konk (ikke så rart, på dette skittstedet) og nå må jeg nøye meg med pizza fra Mama Rosa. Men den er god den også. :)

God, og billig :p

 

Like billig som billigste pizzaen her i byen, men 10 ganger bedre.

Kommer til å bli så feit før jeg rekker å gå lei pizza.

Der har du er av bakdelene ved å jobbe i matbransjen. Der jeg jobbet på kafé før fikk vi avslag og ofte gratis vafler, sveler og kake. Gikk opp noen kilo etter at jeg begynte der, ja. :p

 

Og ang. pris er pizzabakeren og Mama Rosa omtrent like. En stor (40cm) "velg selv" (det er naturligvis den beste på menyen :D) pizza koster 200kr hos MR. Ikke gale i det hele tatt. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Pizzabakeren er min favoritt-kjede når det kommer til norske pizzarestauranter. Synes de har mye bedre pizza enn f.eks. Peppes og Dolly, og mange ganger bedre enn pizzaen på Egon. Pizza Hut når nesten opp, men bare nesten. Og så er det alt for få Pizza Hut-er rundt om i det ganske land.

Go-Sjura si det!

 

Smør noen sjefer og få dem til å åpne filial på Orkanger. Go go!

Lenke til kommentar

Problematisk med tanke på kjæreste hjemme i the motherland

 

Og at hun kan sies å være hakket utenfor min liga

 

Mysterisk fortsatt. Kanskje hun prøver å vise seg frem for de andre jentene her eller noe (eneste andre hannkjønn tilstede er en veldig homofil mann på 67 år), men kan ikke vite

Lenke til kommentar

Gleder meg til å stikke på besøk til Snurre igjen snart og få pizza. Masse pizza. Tre stykk. Med øl til. Og en dansende Snurre i bare undertøyet.

 

Faen, nå ble jeg kåt.

Du har ihvertfall kuse å kose med til den tiden kommer du da! :(

Brukernavn: Villanden

Passord: ilovesnurreleif4lifeyo

 

Hva faen...

Gidd å gjør meg sentimental a ._.

 

(<3)

Lenke til kommentar

Ting man hører, når man bor i et hus med jenter i komplett dysfunksjonelle forhold:

 

"If your boyfriend doesn't argue with you regularly, he's not passionate about you"

 

"I broke up with my ex before I came here because he is so nice and never argues, it's so frustrating. I was worried that we might have a really big argument when I'm here, and I didn't want to worry about that"

 

"I would generally forgive my boyfriend for cheating once"

 

"Men cannot really be expected to handle a relationship before they're at least 26"

 

"That guy is 20 and he dated a 17 year old girl? Strange to go for someone so immature"

 

"Well, my ex was 26 when I was 17, it was one of my better relationships" (dagen etter)

 

Tim-and-Eric-Space-Explosions.gif

Endret av Error
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har vært bra frem til nå, men er tre jenter samtidig som alle har drittsekker til kjærester, og de fyrer hverandre opp i ett sett. Først etter 15-20 minutter med prat begynner gullkornene å dukke opp, men da kommer de på løpende bånd.

 

Jeg bare sitter der og ser på skjermen eller leker med mobilen. Hvis jeg kommenterer noen av utsagnene er de plutselig helt på defensiven, og jeg bare "forstår ikke".

 

Hyggelige jenter sånn ellers, men det temaet er håpløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...