Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner pizzabakeren. Vi hadde den her for noen år siden og fy fader så god den pizzaen var. Dessverre gikk de konk (ikke så rart, på dette skittstedet) og nå må jeg nøye meg med pizza fra Mama Rosa. Men den er god den også. :)

Lenke til kommentar

Pizzabakeren er min favoritt-kjede når det kommer til norske pizzarestauranter. Synes de har mye bedre pizza enn f.eks. Peppes og Dolly, og mange ganger bedre enn pizzaen på Egon. Pizza Hut når nesten opp, men bare nesten. Og så er det alt for få Pizza Hut-er rundt om i det ganske land.

Lenke til kommentar

Fy faen. Tenk så mye action du kommer til å få av enslige milf's som bestilte pizza med ekstra "pølse". You lucky dawg, you.

Grattis med nytt arbeid, sleezeball.

En av sjefene for en av butikkene et annet sted, sa til en av de andre sjefene (2 stykker som hjelper til i åpningsuka) at han fikk vise en gruppe jenter hvor stor 20 cm pizzaen er.

Jau.. it has begun!

Mem jau takk :p

Skulle gjerne møtt noen via jobben jeg, mem MILFs som må ty til slibrigheter er kanskje ikke heeeelt det jeg er ute etter :p

...med mindre det er ei ung mor da. *high five*

Virkeligheten er vel heller den at man stresser livet av seg og allikevel må høre på kunder som ikke synes du kom fort nok og vil ha avslag. ;)

Hehe er nok nærmere sannheten ja ;)

Men vi har visstnok en time på oss etter avtalt tid.

Ga avslag i går på første turen da jeg glemte dressing :(

"kom fort nok"

Hirr.. Hirr..

Gjorde ikke det i går, men det var bare litt min feil :p

Jeg savner pizzabakeren. Vi hadde den her for noen år siden og fy fader så god den pizzaen var. Dessverre gikk de konk (ikke så rart, på dette skittstedet) og nå må jeg nøye meg med pizza fra Mama Rosa. Men den er god den også. :)

God, og billig :p

Like billig som billigste pizzaen her i byen, men 10 ganger bedre.

Kommer til å bli så feit før jeg rekker å gå lei pizza.

Pizzabakeren er min favoritt-kjede når det kommer til norske pizzarestauranter. Synes de har mye bedre pizza enn f.eks. Peppes og Dolly, og mange ganger bedre enn pizzaen på Egon. Pizza Hut når nesten opp, men bare nesten. Og så er det alt for få Pizza Hut-er rundt om i det ganske land.

Go-Sjura si det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...