ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Surrealistisk. Jeg synes den første var konge og jeg, så da blir det boller og brus på meg i kveld. Du begynner å se på det nå? Fortell meg hva du synes. Det er merkelig hvor glad jeg blir når ondskapen seirer, og hvor kjipt det er når den taper. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Så nettopp S04E11 av Breaking Bad. Hvor Skyler får Ted til å betale 600k til IRS, Walter kommer hjem for å få dem til å "forsvinne" og finner ut at pengene ikke er der De 10 siste minuttene er det beste jeg har sett av film/serie noen sinne, uten tvil. Helt satt ut. Når Skyler gråter, Walter ler og Marie Schrader er desperat på telefonen, insanneeeee!!! Regner med at dere alle har sett BB allerede, men hvis ikke, gjør det. Så latterlig bra Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Breaking Bad er uten tvil en av de beste seriene jeg har sett noen gang. Så utrolig brilliant utført. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Har ikke sett. Sliter med å fullføre House of Cards S1 også. Sigh. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes det var tregt i starten, så gikk litt tid før jeg virkelig kom inn i det fra jeg begynte å se. Men innen sesong 2 var jeg hekta for fullt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Serien er kjempegod, er ikke derfor jeg ikke har klart å fullføre det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det var Breaking Bad jeg snakket om. House of Cards har jeg ikke sett og har ingen planer om det heller. Tviler ikke på at det er en god serie, men absolutt ikke min smak. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Aha. Nei, Breaking Bad er ikke påbegynt. Tviler jeg kommer til å gjøre det i nærmeste fremtid også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har lyst til å se Avatar: The Last Airbender som neste serie. Er vel så langt unna House of Cards som du kommer, men den går jo for å være veldig bra. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tegnefilmserien, ikke sant? Jeg har sett den første sesongen og likte den relativt godt. Animasjonene er livlige og kreative og en god del av episodene har finurlige plot som klarte å stimulere selv en garvet tegnefilmfan på snart 30. Det som trakk ned for min del var at det til tider kunne bli vel mye amerikansk comic relief-humor med tamme poenger som understrekes til døde. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tror jeg det kan være et greit avbrekk å se en amerikanisert "anime", så det høres bra ut. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Avatar: The Last Airbender. Finnes få serier som er bedre imo. Virkelig verdt å se! Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Og da var Breaking Bad ferdig.. Ooof, for et show Symptom nr. 1 for at du har komnsumert god kultur må være den ultimate følelsen av tomhet.. Hva skal jeg gjøre nå liksom? Damn, BB, you'll be missed Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Se True Detective. Seriøst, se True Detective. Seriøst, se True Detective. 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Seconed! Seriøst, se True Detective. Seriøst, se True Detective. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hold nå kjeft! Ingen vil se på True Detective! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Lakus jeg vet hvor du bor. Så hold munn( ) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hold nå kjeft! Ingen vil se på True Detective! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå