Villanden Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan tenke meg at snock ble mektig imponert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Haha, ja. Aldri sett en jente mer klar til å ha sex. Neida. Hun er litt care til hele greia. Lurer bare på når hun får sin PC. Hvorfor må det regne i dag forresten? Regn og snø er ikke bra Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan ikke huske sist jeg så snø eller regn her i Trondheim. Greit for meg, men ikke like greit for skogene som brenner ned overalt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 En bedre skjebne enn å bli hugget ned av en rabiat mann ikledd kun en skjorte på leting etter juletre. Jeg har sett det, og det så ikke ut som at treet likte det. Rar fetisj var det uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan ikke huske sist jeg så snø eller regn her i Trondheim. Greit for meg, men ikke like greit for skogene som brenner ned overalt. I fjor en gang. Mulig det kom noe nedbør på julaften, men jeg er ikke sikker. Det kan hende at det bare blåste. I alle fall for Orkdal og Skaun, vil anta det samme gjelder Trondhjem. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Som en som har i oppdrag å måke rundt et digert bygg hver gang det snør i Indre Troms, kan jeg ikke si at det plager meg at denne tørken kom akkurat i år. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Som en som har i oppdrag å måke rundt et digert bygg hver gang det snør i Indre Troms, kan jeg ikke si at det plager meg at denne tørken kom akkurat i år. Jeg bor rett ved deg. Kanskje vi burde ha samleie en gang? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Høres ut som en plan. Stikk innom Istindportalen en dag, da vel! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ble en del pizzaer og burgere på den istindportalen, gitt... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Random lolz is served Endret 8. februar 2014 av Craxmerax 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Møtte en tilfeldig inder som veldig gjerne ville legge meg til på facebook. Siste to dagene har vært sex ed 101 (han er veldig nysgjerrig på hvordan det hele fungerer), men begynner å bli litt intenst. Spørsmålet er vel som alltid hvordan man kan ignorere en person uten at han/hun blir såret av det. Ellers er India kult, kom nettopp hjem fra "ferie i ferien" i Udaipur. Å jobbe frivillig anbefales sterkt om tid/økonomi tillater det, føles givende. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Det eneste jeg kan tenke meg er å gjøre deg selv uinteressant for vedkommende. Litt kynisk spill, kanskje. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Du gjorde hele tråden uinteressant for alle vedkommende. Litt kynisk spill, kanskje? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Du så gjennom min mesterplan helt fra starten, eller hva? Also House of Cards sesong 2. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Der er det hvertfall kynisk spill Får ikke sett det før dama er ferdig med sin alt for lange BBC-serie. Er ses 2 like bra som den første? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Sesong 2 er mye bedre enn første som var svak i grunn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Er ikke ferdig med andre sesong enda, men det jeg har sett så langt lover veldig godt. Den er ikke veldig mye bedre enn første sesong, men ligger i det minste an til å bli litt bedre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Jeg synes den første var konge og jeg, så da blir det boller og brus på meg i kveld. Endret 20. februar 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 https://www.youtube.com/watch?v=c9WinWEHpL8 Ukraina nå, sykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå