ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Har så langt kun sett den på kino, i skikkelig kinokvalitet. Har også fått sneket inn en beskjed om at vi ønsker den på original tale også (selv om den er vidunderlig på norsk er det kult å høre begge versjonene), så jeg får sett den igjen i begynnelsen av mars. Endret 2. februar 2014 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Må blåse ut litt damp... Kjøpte nytt hovedkort, ny PSU, nytt kabinett, ny RAM, en GPU til for SLI og generelt sett god stemning for nå skulle jeg og dama få hver vår stasjonære. Kjøpte tilogmed Windows 8.1 for anledningen, selv om jeg ikke hadde lyst på W8. Stabilitetsproblemer med en gang.... fikk etter noen dager konkludert med at det var det andre skjermkortet. Skal ta ut skjermkortet, men det tar med seg hele PCI-sporet og ødelegger hovedkortet...... Det skjermkortet ligger nå på gulvet i flere separate, og til dels bøyde, deler og hovedkortet er ubrukelig til det jeg kjøpte det til. Noen ganger burde jeg vært religiøs og sverget hellig krig mot noen random folkegrupper bare for å få ut aggresjon. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 AltF4 er opptatt med å se på Criminal minds. Han elsker den serien. Fullt forståelig. Veldig lett å bli hekta og se 7 sesonger nesten sammenhengende. Hvem trenger søvn og arbeid når man kan se på det? Binga 5 sesonger på rappen i løpet av ei langhelg eller noe. Fungerte utmerket. :wee:Så … Kan noen påkalle fargoth på samme måte? Jeg savner ham! Nå hadde jeg håpet at AltF4 skulle svare på den posten der, for han synes serien er ganske døll, men ser på allikevel. Jeg synes den er helt ok, men ikke av de beste. Nå venter jeg egentlig bare på nyeste Game of Thrones. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Den når ikke opp til Bones / Cold Case / The X-Files, men er milevis bedre enn CSI og NCIS. Omtrent på samme sted som Law & Order og The Wire. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Er litt mett på slike serier, det er så himla mange av de. Kjøpte meg de to første sesongene av The Borgias (sett før) og den første Hannibal (ikke sett før). True blood og Breaking bad skal jeg få sett en gang også. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Noen som har erfaring med å sende noe i retur til Komplett? Jeg har aldri gjort det før og er litt usikker. <.< Skal benytte meg av angreretten og har sendt forespørsel om det. Det har jeg fått godkjent og det står på infosidene til Komplett at innen 1-2 dager skal jeg få en mail om videre info om retur elns. Denne har jeg enda ikke fått, så jeg lurer på hva slags mail dette er og hva slags info den inneholder, eller om denne mailen jeg liksom skal få rett og slett bare er den angrefristskjema-mailen jeg allerede har fått da jeg kjøpte produktet? Hvis du skal bruke angreretten så skal Komplett betale for frakten og da skal de sende deg en lapp som du kan klistre oppå pakken når du sender den avgårde. Utenom det tror jeg ikke det er noe annet. Jeg ville bare ringt dem og spurt hvis du ikke har fått denne Ikke vet jeg hva slags planet du lever på, Craxmerax, der du får slik god service på Komplett, men da jeg skulle sende noe i retur og bruke angrerett NEKTET de å gi meg fri retur, nettopp fordi jeg brukte angreretten. Forskjellsbehandling? Sende i retur til Komplett var et rent mareritt for meg. Å få beløpet tilbakeført, det kan tydeligvis ta noen år i tillegg. Gah. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Philip Seymour Hoffman Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Philip Seymour Hoffman I knoooooow! Fantastisk dyktig og jordnær skuespiller. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Noen som har erfaring med å sende noe i retur til Komplett? Jeg har aldri gjort det før og er litt usikker. <.< Skal benytte meg av angreretten og har sendt forespørsel om det. Det har jeg fått godkjent og det står på infosidene til Komplett at innen 1-2 dager skal jeg få en mail om videre info om retur elns. Denne har jeg enda ikke fått, så jeg lurer på hva slags mail dette er og hva slags info den inneholder, eller om denne mailen jeg liksom skal få rett og slett bare er den angrefristskjema-mailen jeg allerede har fått da jeg kjøpte produktet? Hvis du skal bruke angreretten så skal Komplett betale for frakten og da skal de sende deg en lapp som du kan klistre oppå pakken når du sender den avgårde. Utenom det tror jeg ikke det er noe annet. Jeg ville bare ringt dem og spurt hvis du ikke har fått denne Ikke vet jeg hva slags planet du lever på, Craxmerax, der du får slik god service på Komplett, men da jeg skulle sende noe i retur og bruke angrerett NEKTET de å gi meg fri retur, nettopp fordi jeg brukte angreretten. Forskjellsbehandling? Sende i retur til Komplett var et rent mareritt for meg. Å få beløpet tilbakeført, det kan tydeligvis ta noen år i tillegg. Gah. Haha. Mulig jeg bare var utrolig heldig . Men når jeg tenker jeg meg om lurer jeg på om det var en reklamasjon jeg gjorde det med, men er lenge siden så husker ikke helt. EDIT: Det føles som det alltid er meg som dreper tråden. Hva er det jeg gjør galt? Endret 4. februar 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Tripple-quoting?Fått litt tilbakeslag når det gjelder anime i det siste. Sett Attack on Titan, som var kult, og ser nå Another, som også ser ut til å være bra. Noen flere her inne som henger med i de japanske tegnefilmers verden om dagen? Ellers skal jeg på PERMPERMPERM i morgen! Woho! 12 netter i eget hus! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Shit, jeg oppdaget nettopp at den stasjonære PC-en min har en tredje strømstyringsplan, "høy ytelse". Er denne å foretrekke hvis jeg ønsker høyere ytelse i spillene, eller vil jeg ikke merke mye forskjell? Endret 6. februar 2014 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Shit, jeg oppdaget nettopp at den stasjonære PC-en min har en tredje strømstyringsplan, "høy ytelse". Er denne å foretrekke hvis jeg ønsker høyere ytelse i spillene, eller vil jeg ikke merke mye forskjell? Bruk fraps eller noe lignende som viser FPS, så prøver du i høy ytelse og uten høy ytelse. Jeg kjører hele mitt oppsett på maks, sluker ikke så mye strøm. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kjører også mitt på maks, men de siste to ukene har jeg fått blåskjerm hele tida. Det skjer som regel bare når jeg spiller noe og ser på serier elns på skjerm nr. 2. Før gikk det alltid helt fint, men nå kræsjer den hele tida.. Tips? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Prøv en sekundær install av windows? Bare del opp en harddisk du har, og installer på den partisjonen. Hvis det ikke funker, prøv å skift skjermkort en liten periode. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Har formatert flere ganger allerede, men kan prøve å bare bruke det interne skjermkortet litt. Endret 6. februar 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Må blåse ut litt damp... Kjøpte nytt hovedkort, ny PSU, nytt kabinett, ny RAM, en GPU til for SLI og generelt sett god stemning for nå skulle jeg og dama få hver vår stasjonære. Kjøpte tilogmed Windows 8.1 for anledningen, selv om jeg ikke hadde lyst på W8. Stabilitetsproblemer med en gang.... fikk etter noen dager konkludert med at det var det andre skjermkortet. Skal ta ut skjermkortet, men det tar med seg hele PCI-sporet og ødelegger hovedkortet...... Det skjermkortet ligger nå på gulvet i flere separate, og til dels bøyde, deler og hovedkortet er ubrukelig til det jeg kjøpte det til. Noen ganger burde jeg vært religiøs og sverget hellig krig mot noen random folkegrupper bare for å få ut aggresjon. Hvordan i alle dager klarte du det? Lot du frustrasjonen gå utover skjermkortet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg pleier å gå ut og hente et tre og høgge den ned til smådeler(til ovnen) når jeg er forbanna. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hvordan hovedkortet klarte å følge etter skjermkortet aner jeg ikke. De var vel forelska da, eller noe. Skjermkortet fikk skylda og måtte bøte med livet. Hvordan hovedkortet klarte å følge etter skjermkortet aner jeg ikke. De var vel forelska da, eller noe. Skjermkortet fikk skylda og måtte bøte med livet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kan ikke engang forestille meg hvor forbanna jeg hadde blitt om noe slikt hadde skjedd med meg. Mine tanker går til deg og ditt elektroniske utstyr, Smakus. ("elektroniske" redder denne setningen fra å være litt nasty) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Takk, takk Angrer jo selvfølgelig nå på at det gikk utover skjermkortet. Hadde endelig fått tak i et likt på bruktmarkedet for SLI, og hovedkortet kostet mindre. Burde drept det istede. Litt flaut hele episoden egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå