Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Nei men skjønner poenget, komedier er mer moro med andre, som så mye annet, Gravity er en film man kan nyte like godt alene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg så både Gravity OG Frozen alene. HELT alene i salen. Er riktignok kinomaskinist her i førstegangstjenesten, men begge opplevelsene var upåklagelige uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg så både Gravity OG Frozen alene. HELT alene i salen. Er riktignok kinomaskinist her i førstegangstjenesten, men begge opplevelsene var upåklagelige uansett. Er du BARE det, eller er du egentlig velferdsass? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er egentlig velferdsassistent, ja. Men det blir svært mye kinoarbeid, da kinoen her på Bardufoss er temmelig aktiv. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Noen som har erfaring med å sende noe i retur til Komplett? Jeg har aldri gjort det før og er litt usikker. <.< Skal benytte meg av angreretten og har sendt forespørsel om det. Det har jeg fått godkjent og det står på infosidene til Komplett at innen 1-2 dager skal jeg få en mail om videre info om retur elns. Denne har jeg enda ikke fått, så jeg lurer på hva slags mail dette er og hva slags info den inneholder, eller om denne mailen jeg liksom skal få rett og slett bare er den angrefristskjema-mailen jeg allerede har fått da jeg kjøpte produktet? Hvis du skal bruke angreretten så skal Komplett betale for frakten og da skal de sende deg en lapp som du kan klistre oppå pakken når du sender den avgårde. Utenom det tror jeg ikke det er noe annet. Jeg ville bare ringt dem og spurt hvis du ikke har fått denne Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Takk hjertelig. Jeg har enda ikke fått noe mail av de så da får jeg sende de en mail, eventuelt ringe. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 En uke siden forrige post? Preposterous! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Siste dag på europris i dag. Glede!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Toalettet er tett, jeg har nesten ikke sovet i natt og skal straks på jobb. Ikke så veldig glede. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Denne tråden ser ut som en feed med Facebookstatuser. Tis kind of fun. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Vi vet hvordan du liker det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 AltF4 er opptatt med å se på Criminal minds. Han elsker den serien. En uke til OL, det kommer til å bli spennende, ikke minst interessant. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg har påkalt AltF4 i håp om å bli beæret med hans åsyn. La oss håpe at han hører våre bønner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Savner AltF4. Tusen takk ? Jeg savner deg og dere også. Skal prøve å bli flinkere til å være aktiv, selv om jeg ikke spiller noe særlig annet enn iPad om dagen. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ahh.. Der har vi avataren vi alle har savnet. Godt å "se" deg igjen. Hva fordriver du dagene med for tiden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 AltF4 er opptatt med å se på Criminal minds. Han elsker den serien. Fullt forståelig. Veldig lett å bli hekta og se 7 sesonger nesten sammenhengende. Hvem trenger søvn og arbeid når man kan se på det? Binga 5 sesonger på rappen i løpet av ei langhelg eller noe. Fungerte utmerket. Så … Kan noen påkalle fargoth på samme måte? Jeg savner ham! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Så Frost igjen i dag. Ikke én, men TO ganger. Bare siden den er så fantastisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Frost er en vidunderlig film. Skal vente med å se den flere ganger til den kommer ut i skikkelig kvalitet, typ 1080p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå