Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Et par ting som trekker det litt ned for min del. 1. Kamera er for nærme fyren du styrer, noe som gjør det litt uoversiktlig. 2. Det er tungvint å navigere seg rundt i Inventory. 3. For liten plass i Inventory. Må hele tiden adde ting til junk og ødelegge det. Har kjøpt en backpack som utvidet med 10 plasser, men det er fremdeles for liten plass. Ellers er det et artig spill med et bra kampsystem. Overrasket over det gode stemmeskuespillet. Selv de som gir deg sidequests holder høyt nivå og høres forskjellige ut. Det er ikke som Oblivion der alle hadde samme stemme Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hory... ! Dama til Presten kjenner kusina til min mor, og er avbildet sammen med henne på Facebook. How do I know this? Jeg så Presten på Facebook og var bare litt nysgjerrig. Still mindfucked. Så... Prest... I'm watching you! Wat Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Din ladyfriend. Bilde. Facebook. Link Park t-skjorter. Tone. Min slekt. You bastard! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Skjønte først nå hvem Presten er, og setningen til SukkerLakus gav plutselig mening. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 He kicks ass for the lord! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 He kicks Lord for the ass. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Snurreleif kicks Lord for my ass. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Necrolamedor is the Lord of my ass. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Må roe oss nå, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. SÅ... KÅT! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ro an no FrancoAS. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg er så jævla lat. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Dette forumet for ~7-8 år siden <3 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668579&page=1 All of the silly, but still interesting. Får nesten lyst til å starte et Raspberry Pi prosjekt som går ut på det samme. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Heldigvis er det ikke noe offtopic her derfor spør jeg om noen av dere her har god peiling på pathwayen av protein og aminoacid metabolismen, inkl alt av enzymer og cofactors? F.eks en youtube walktrough elns. Litt skudd i mørket, men prøver fordet! I og med at vi er veldig diverse her på forumet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Whooosh, den gikk rett over hodet mitt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Wikipedia? http://en.wikipedia.org/wiki/Amino_acid_synthesis Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) WIkipedia-artikler kan fort virke som om de står på Klingon når de begynner å fordype seg i vitenskapelige emner. Khan Academy har sikkert noe som kan hjelpe: https://www.khanacademy.org/partner-content/stanford-medicine/growth-and-metabolism/v/basics-of-metabolism Endret 19. januar 2014 av ShampooMacTavish 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå