Crazy Joe Davola Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ah, romjulsalg. Tv-en min røk for noen dager siden, og nå i dag kom det et godt tilbud. http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55F7005XXE/samsung-55-3d-smart-led-tv-ue55f7005 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har bestemt meg for å si opp jobben. Gruer meg skikkelig fordi personen jeg skal levere oppsigelsen til er en stor del av grunnen. Noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Vil du bruke personen som kontaktperson i cd senere? Føler meg gammel som fortsatt spiller på en 32tommer. I det minste ser ikke wii-spill helt jævlig ut på den . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har bestemt meg for å si opp jobben. Gruer meg skikkelig fordi personen jeg skal levere oppsigelsen til er en stor del av grunnen. Noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem? Hvis det står i oppsigelsen hvorfor du drar så bør du bare stå på ditt, og stå med rak rygg. Men så vidt jeg vet har arbeidsgivere ikke krav til å vite hvorfor du sier opp en stilling, ergo kan du la være å svare på spørsmål om hvorfor du slutter. Det samme gjelder forsåvidt sykemelding også, arbeidsgiver har NULL krav til å vite hvorfor du er sykemeldt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Du er ferdig i jobben, finn på noe som ikke får han til å tro at han er grunnen. Konflikter er det ingen som vil ha, få det til å se ut som verdens vanligste oppsigelse, ikke lag masse rør med sjefen din. Du kan tro at noen kommer til å ringe han senere, det å ha hatt en krangel da er ikke bra. Samme om du har så mye rett du bare vil. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Har hatt brettspillkveld i kveld, noe som har vært helt fantastisk. Fikk også Cards Against Humanity av en venn, som også var fantastisk. Ellers spilte vi Dixit og Avalon. Alle burde spille mer brettspill. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Er det bare jeg som synes at det er fantastisk at AtW fortsatt skriver "AtW" etter alle innleggene sine, for det n'te året på rad? Må kreve en del vilje New years in India skjer i kveld forresten. Prøvde å få tak i boblevin men no cigar, så blir vanlig hvitvin istedenfor. Blir sikkert kos Endret 31. desember 2013 av Error Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ble vel like vanlig for han å skrive det etterhvert, som det ble for meg å memorere addressen til Miley Cyrus.Soon....soooooon... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hahaha. Hva er adressen til Miley Cyrus? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Som om jeg hadde delt den med deg! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Redd jeg skal stjele henne fra deg? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jupp!Skaff din egen Twerk-tungevisende-hasjrøykende-celebrityrebel-redneck! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Haha, faen da. Noen tips? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Twerky Derk, a.k.a. YO MAMA! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Tenk å ta det der bakfra du! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Oh but I have!...it was quite...special.. Endret 31. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Skulle ønske jeg kunne filmet det. Hadde vært noe for efukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå