Kiro Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Uff da, men still good times. Minner <3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Ble det ikke laget en til, men som aldri ble satt sammen og lastet opp? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Ja. Vrengtpolvott sitter sikkert på filene enda. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som har lyst på Orcs Must Die! GOTY? Hadde det fra før av når jeg kjøpte Humble Bundle nå nettopp Jamann!! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Sendte deg en melding Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Noen har fått sansen for Wrecking Ball av Miley Cyrus. Endret 18. desember 2013 av Gormers 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Vurderer å ta screenshot av screenshotet ditt. Bare for å være sikker. Menneh, hva skjer med oppløsningen din? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Disser du størrelsesforholdet til skjermen min? edit: Sideforhold heter det vel. Forøvrig er det helt sykt at det her går an. http://www.tau.ac.il/~tromer/papers/acoustic-20131218.pdf Endret 20. desember 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 Disser du størrelsesforholdet til skjermen min? Nå følte jeg meg ekstremt nerdete. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 Med tanken halvveis tom, er Craxmerax snart klar for koloskopi. Digg jul.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 opptak av vakker sang Åååh, så koselig! Skulle ømske jeg var inkludert nok noen plass til å være med på noe sånt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Better start posting, bitch. Lenge siden da, 2009 :O India er forøvrig ganske kult Endret 21. desember 2013 av Error Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Litt seint, men husker dere diskusjonen om/rundt alzheimers? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 God jul! Nå skal det bli godt med mat kjenner jeg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 God jul, you bastards. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 God juuuuul fælkens Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Gledelig jul, folkens! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 God jul, indeed. Stefar fikk Apple TV av mamma, noe han hadde ønsket seg svært mye. Da han pakket den opp så jeg genuin glede i øynene hans over å ha fått en av de små boksene som ville la han koble MacBooken hans trådløst til TVen for filmer og serier, bildevisninger etc. Han hadde gledet seg så mye til dette. Jeg hadde ikke hjerte til å fortelle han at grunnen til at det ikke fungerte på hans bærbare, men på både min og lillesøster sin var at AirPlay ikke fungerer på hans modell. Den er ett år for gammel. Skuffelsen over at det ikke virket til noe annet enn å dele iTunes bibliotek på hans MacBook var så grusom å se på at jeg rett og slett ikke kunne fortelle han det. Nesten bedre om han finner det ut selv første juledag... Små ting, store følelser Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Huff. Stakkars mann. Fikk selv noe som ikke var kompatibelt med det gamle (bilstereo), så jeg må vente til jeg får tak i mer kyndige folk. Ass. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2013 Goood jul!! God jul, indeed. Stefar fikk Apple TV av mamma, noe han hadde ønsket seg svært mye. Da han pakket den opp så jeg genuin glede i øynene hans over å ha fått en av de små boksene som ville la han koble MacBooken hans trådløst til TVen for filmer og serier, bildevisninger etc. Han hadde gledet seg så mye til dette. Jeg hadde ikke hjerte til å fortelle han at grunnen til at det ikke fungerte på hans bærbare, men på både min og lillesøster sin var at AirPlay ikke fungerer på hans modell. Den er ett år for gammel. Skuffelsen over at det ikke virket til noe annet enn å dele iTunes bibliotek på hans MacBook var så grusom å se på at jeg rett og slett ikke kunne fortelle han det. Nesten bedre om han finner det ut selv første juledag... Små ting, store følelser AirParrot eller Beamer? De to programmene er mye bedre enn det som er bygget inn i OSX. Eller er maskinen hans sånn skikkelig gammal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå