ShampooMacTavish Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er selvsagt vanskelig å si hvor "bra" de har det, men jeg ville tro det er verre for de pårørende dersom den syke er mer eller mindre helt bortreist (i alle fall slik at vedkommende ikke oppfatter seg selv som syk). Jeg har en oldemor som knapt kjenner oss igjen, og hun ser ut til å være blid og fornøyd mesteparten av tiden, hun. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Driver o øver til SAT/ACT, sitter på UiO for å konsentrere meg. Ser ut som den slasken i dag. Ikke barbert på en stund, bad hair day, kjedelige klær og grådig trøtt. Møter selvfølgelig de to supersøte jentene som je ikke har sett på henholdsvis 6 måneder og 2 år (ene på tbanen pg andre på blindern) og jeg kjenner at det gjør meg ganske ukomfortabel. Burde jeg se på det som en varsellampe for latent metroseksualitet? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Leser til eksamen og ser på actionfilmer fra 90-tallet. De er avslappende! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Herregud jeg er elendig i matte, ihvertfall areal, rom og flater ._. Blir demotivert jau! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Herregud jeg er elendig i matte, ihvertfall areal, rom og flater ._. Blir demotivert jau! 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Takk for morgenlol. 2 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fikk beskjed om at den eksamenen eg skulle ha i juni, er fremskreve til å vere 3. Januar. Hjelp. Avgjørelsen om å bli student igjen, den ble plutselig veldig ekte! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Blir en fin jul på deg, med andre ord. Sympati avsendt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Må søke etter jobb i jula jeg. Igjen. Ho ho ho! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Faen så tragisk det ble her inne da. Har du noen "leads"? Noen spillbutikker der du bor? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg tror ihvertfall jeg må det, fikk kryptisk melding av eieren før han dro så spørs om han er villig til et kompromiss. Ingen spillbutikker dessverre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noe Elkjøp-ish da? Elektronisk utstyr til innkjøpspris.. sikle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja tenkte der, Expert eller Euronics. Får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Da kommer din venn Anden nedover og kjøper tv av deg, til trønderpris. Wink wink smilefjes hjerte 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Har sett Lakus i levende live. Forrige lørdag. Han hadde ikke sokker. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Søndag morgen hadde han ikke sokker tenker jeg høhøhøhøhøø Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 En eksamen ferdig, en jeg ikke fikk tatt pga. influensa og må nå øve til siste eksamen med høy feber og kraftig forkjølelse. Livet er bra... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ingen eksamener, tar tidlig julefri etter neste mandag, og det er slutt på kuldegradene her i Trondheim. Livet er a-okay. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har sett Lakus i levende live. Forrige lørdag. Han hadde ikke sokker. Nå har jeg sokker igjen. Julekalender lenge leve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå