Error Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Newfag ass Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Forresten - Er det noen som hater å få Deja Vu? (har ikke tilgang til shortcuts med prikker og sånn) Ja, føler det smaker som kaffe, bare annerledes. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Haha. Å så herlig! Gode minner <3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Tetra fra Eon for president! 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Er på besøk hos besteforeldrene mine på vestlandet nå. Farfar har alzheimer's så det er litt rart. Han kjenner meg ikke igjen med det første, må si "Jeg er Gorm, jeg er barnebarnet ditt. Du er bestefaren min" og så sier han "ååh ja nå husker jeg, sant det" (og spør han meg om jeg har fått meg en kone enda) og så går det en time og så spør han hvem jeg er igjen.. Og han tror alltid at han har blitt frisk og sier at "i morgen skal jeg ut å på ski/jobbe i smia/sette garn/luke i hagen" men han klarer så vidt å komme seg opp av stolen. Farmoren min er heldigvis klar i hodet, selv om hun sliter med litt forskellige fysiske plager (revatisme blant annet) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Alzeimer er vel en av de verre sykdommene å oppleve. Fanget i ditt eget sinn. Relevant: Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Og han tror alltid at han har blitt frisk og sier at "i morgen skal jeg ut å på ski/jobbe i smia/sette garn/luke i hagen" men han klarer så vidt å komme seg opp av stolen. Haha! Hadde en nabo som også hadde alzheimers og var helt lik. Han snakket hele tiden om store prosjekter, som å dra på elgjakt eller egenhendig tynne ut skogen på eiendommen, men klarte knapt å gå oppreist. Det var bare å jatte med i grunn. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Telefon med defekt display, "gråimportert" fra Frankrike av konkursbegjært selskap, garanti hos Samsung Nordic ikke gjeldende. That's.. just.. perfect. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. november 2013 Rapporter Del Skrevet 30. november 2013 Er på besøk hos besteforeldrene mine på vestlandet nå. Farfar har alzheimer's så det er litt rart. Han kjenner meg ikke igjen med det første, må si "Jeg er Gorm, jeg er barnebarnet ditt. Du er bestefaren min" og så sier han "ååh ja nå husker jeg, sant det" (og spør han meg om jeg har fått meg en kone enda) og så går det en time og så spør han hvem jeg er igjen.. Og han tror alltid at han har blitt frisk og sier at "i morgen skal jeg ut å på ski/jobbe i smia/sette garn/luke i hagen" men han klarer så vidt å komme seg opp av stolen. Farmoren min er heldigvis klar i hodet, selv om hun sliter med litt forskellige fysiske plager (revatisme blant annet) Huff, ja det er en ekkel sykdom. Har også en tante som har Alzheimers, og det gir ofte litt ekkel følelse å besøke henne på senteret. Hun kjenner oss igjen ganske ofte, men forveksler gjerne med personer fra da hun var liten, og som for lengst har gått bort. I det siste har hun også for det meste mistet evnen til å snakke sammenhengende. Man kan egentlig si at Alzheimers er en sykdom der du gradvis mister personen, uten at personen har gått bort. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. november 2013 Rapporter Del Skrevet 30. november 2013 Du blir jo så og si hjernedød. Det tærer på hjernen til det ikke er mer igjen. Har en bestemor som har Alzheimers, men hun er så langt borte at det ikke har noe for seg for familien å besøke henne. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2013 Rapporter Del Skrevet 30. november 2013 (endret) http://www.aftenposten.no/webtv/smakeskolen/--Smaker-du-hestehud_-lar-og-asfalt-7381208.html "Vineksperter" er kanskje de menneskene jeg blir mest flaue av. ewww Endret 30. november 2013 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2013 Hvilke nettsteder har julekalender i år? Vet at Tek.no nettverket har, men hvem andre? I år skal jeg vinne noe! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2013 Ehh.. Alle? De aller fleste pleier å ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2013 Hvilke nettsteder har julekalender i år? Vet at Tek.no nettverket har, men hvem andre? I år skal jeg vinne noe! http://www.advent-kalender.net/no/alle/ Kos deg Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2013 Pleier å gjøre en del i begynnelsen av desember, men så dabber det fort av Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2013 Alzeimer er vel en av de verre sykdommene å oppleve. Fanget i ditt eget sinn. Jævlig for de pårørende også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2013 Jævlig for de pårørende også.Vil tro det er verre for offeret. Men ja, jævlig for alle. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2013 Vil tro det er verre for offeret. De husker det jo ikke. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2013 Farfar er evig optimist. Tror han har det ganske bra jeg. Han blir litt småfrustert av og til når han ikke klarer å huske ting, men to sekunder etterpå har han glemt at han ikke husket det, og så er han blid igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå