Bruker-163290 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har sett, beste kinoturen på årevis. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Pleier vanligvis å styre unna 3D-filmer, men Gravity hadde vitterlig et par vidunderlige scener hvor 3D kom til sin rett! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Så dessverre Hobbiten i 3D (trodde 2D var utsolgt), noe som jeg tror la en stor demper på den kinoopplevelsen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg ser heller ikke 3D filmer. Sitter med brillene på i fem minutter, femten av, fem på... Får Sååå vondt i øynene av de. :/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Dessverre har samtlige av de større kinosalene i Oslo (ikke minst Colosseum 1) vært kontinuerlig okkupert av 3D-visninger de senere årene, og ikke nok med det men de tar samtidig alle de beste visningstidspunktene, slik at man ofte sitter igjen med 2D-visninger i små saler på tidspunkt som 15:00 og 23:00. Det blir til at jeg heller venter til filmene kommer på bluray. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Om du sliter med vondt i hodet osv anbefaler jeg 2D, jeg så Gravity i 3D ved et uhell. Hell i uhell må jeg si, for det vr faktisk ganske kult. Filmen er kort, ikke noe tullete 3 timers space epos :-) Virker som de har kutta bort alt daukjøttet og det er smudesmud som vi sier i Drammen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Journeycon i morra, så er innlevering av eksamen også natt til søndag nå :/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Mindre bakgrunnsstøy for øynene i Gravity. Sikkert derfor det var mindre irritasjon, og lettere å fokusere. Glemte at det var 3D til tider, noe som er bare positivt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg ser heller ikke 3D filmer. Sitter med brillene på i fem minutter, femten av, fem på... Får Sååå vondt i øynene av de. :/ 2D-Glasses Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg er nå blitt kinoassistent/"-maskinist" i Hæren, og kan sette på hvilken som helst av filmene vi har tilgjengelig til enhver tid. I 2D eller 3D. Enten helt alene i salen eller med venner. Gratis. Som den kinoentusiasten jeg er, er det ganske fantastisk. Gravity er på listen over filmer som skal ses innen neste uke. Det samme er Catching Fire og Ender's Game. Må bare bli ferdig med boken som sistnevnte er basert på først. Ellers går ettermiddagene mye i Civilization V om dagen. Holy guacamole, dat game be fun. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 dat game be fun.Oh, you know nothing, Shampoo MacTavish. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Koster 1500 kroner å ta TOEFL-test. Det er obligatorisk for alle som har tenkt til å studere i USA, og er en nettbasert test (administrert av ett selskap som har monopol) som varer i omtrent en time. For noen jævla svin.. Samme med SAT/ACT forøvrig, men noe billigere Endret 23. november 2013 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Skal du ta TOEFL iBT, varer den strengt tatt i fire og en halv time. PBT varer i tre og en halv time. Bare for å ha sagt det, liksom. IELTS er vel også en mulighet, men er vel enda dyrere og litt mindre utbredt. Endret 24. november 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Har spilt en del Civ V og IV i mitt liv, bare for å ha det sagt - jeg har bare plukket det opp igjen nå, for å spille med venner og prøve Gods & Kings og Brave New World. Jeg stoler forresten ikke på Steams "hours played"-tall. Jeg har opplevd at eks. Team Fortress 2 har falt i opptil femti timer spilt fra en dag til den neste. Endret 24. november 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Her ble det jaggu stille. Det er ganske morsomt å bla tilbake flere hundre eller tusen sider for å se hva vi pratet om i SO1s gullalder. Mye moro. Men også mye cringe for mitt vedkommende. Merker at jeg var 15 en gang i tiden. Forresten - Er det noen som hater å få Deja Vu? (har ikke tilgang til shortcuts med prikker og sånn) Endret 27. november 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Deja Vu gjør at jeg føler meg synsk, lovin' it! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Minuspoeng for ikke å ta referansen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå