Datasmurf Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Er i Polen nå for å ta noen eksamener, og dette er definitivt det mest nitriste, depressive helveteshullet jeg noen gang har kommet over. ALT er grått og trist og sliten. Været er grått, det er kalt, bygningene er grå og cementen flasser av, bakken er grå, menneskene er grå og kler seg grått. Til og med plantene er grå!! I tillegg ligger alt rett ved siden av ubertraffikerte 6-felts veier og hvis du beveger deg mer enn to centimeter vekk fra motorveien forsvinner alt av sivilisasjon. Men det værste er at folkene her er de mest triste jeg har møtt i mitt liv. Jeg møter nesten alltid folk superlett og får masse kontakter og har mye morro, men hittil har jeg bare møtt en polakk som har vært verdt å snakke med. Hadde det ikke vært for at jeg tilfeldigvis møtte to forskjellige grupper med franske turister hadde dette vært den mest kjipe natten noensinne. Det er ALDRI noen som smiler til deg, klubbene er fyllt av folk som står rett opp og ned og er awkward (og de svarer deg ikke en gang når du introduserer deg! Kødder ikke, sier en eller annen hyggelig åpningssetning som ikke er creepy eller flørtete eller noe i det hele tatt, bare hyggelig, og folk snur seg vekk og ser i gulvet!!!) For et jævlig land. Hadde sikkert blitt like suicidal om jeg hadde bodd her mer enn litt. /rant Merkelig. De jeg kjenner som studerer medisin der beskriver det helt annerledes, og jeg opplevde det heller ikke slik da jeg var der i to uker på ferie for noen år siden. Kanskje det bare er annerledes om høsten enn om våren, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Er i Warszawa, bor 6km fra sentrum ca, men var i "bykjernen" i går kveld nødvendigvis Men, er her i all hovedsak for å ta eksamener (og bruke tiden på å øve), så har ikke tid til å gå ut mer enn en kveld eller tre uansett. Endret 10. november 2013 av Error Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det er bare å forvente at arkitekturen fra mellom andre verdenskrig og oppløsningen av Sovjet ser ut som den gjør, men de eldre bykjernene i Polen er like pene som i andre europeiske land, f.eks. Krakow og Torun. I tillegg vil det være lokale variasjoner; godt mulig du bor i Warzawas svar på Grorud. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Synes distinkt å huske at vi tok toget forbi noe som minnet om Loddefjord på vei inn til Roma, for eksempel. Endret 12. november 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Synes distinkt å huske at vi tok toget forbi noe som minnet om Loddefjord på vei inn til Roma, for eksempel. Høres forferdelig ut... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Dagens interessante fakta: En iPhone 3GS bruker lengre tid på å åpne Facebook-appen, enn det tar for min stajonære PC å slå seg på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Dagens interessante fakta: Jeg tisser blod. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 NOT! Håhåhåhåhåhå! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Nå som jeg ville smake Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg vant solitaire på PC'en min fire ganger på rad i dag Sjanse for å vinne har jeg funnet ut ligger rundt 12% (etter ekstensiv datainnsamling) noe som betyr at sjansen for å vinne fire ganger etter hverandre er på rundt 0.02% Det er egentlig litt trist, fordi jeg vet at jeg aldri kommer til å gjøre det bedre i Solitaire igjen, så det er ikke særlig vits i å spille det mer. Fikk også ny highscore med 6500 poeng, noe som er nesten umulig å slå på en laptop, så det er ikke noe å prøve på heller. #Polen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Dagens interessante fakta: Jeg tisser blod. Hadde heller tisset blod enn å måtte bruke iPhone igjen. #funfactNo2 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Told you not to touch that defiled crap! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Min S3 er "on the fritz", og måtte inn til service. Er derfor tvunget til å lide i de kommende 2 ukene, eller lengre. Fattige barn, ass, som slipper å plages med slikt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ekko... ekko... kko... ko...ooo.... oo...o... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Altså, når vi sier at Snurre er så søt at han er til å spise opp, så var det ikke meningen at du FAKTISK skulle gjøre det, Villanden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Så søte dere er! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 En Snurre om dagen holder djevelen i hagen... som de sier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå