Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i Polen nå for å ta noen eksamener, og dette er definitivt det mest nitriste, depressive helveteshullet jeg noen gang har kommet over. ALT er grått og trist og sliten. Været er grått, det er kalt, bygningene er grå og cementen flasser av, bakken er grå, menneskene er grå og kler seg grått. Til og med plantene er grå!! I tillegg ligger alt rett ved siden av ubertraffikerte 6-felts veier og hvis du beveger deg mer enn to centimeter vekk fra motorveien forsvinner alt av sivilisasjon.

 

Men det værste er at folkene her er de mest triste jeg har møtt i mitt liv. Jeg møter nesten alltid folk superlett og får masse kontakter og har mye morro, men hittil har jeg bare møtt en polakk som har vært verdt å snakke med. Hadde det ikke vært for at jeg tilfeldigvis møtte to forskjellige grupper med franske turister hadde dette vært den mest kjipe natten noensinne. Det er ALDRI noen som smiler til deg, klubbene er fyllt av folk som står rett opp og ned og er awkward (og de svarer deg ikke en gang når du introduserer deg! Kødder ikke, sier en eller annen hyggelig åpningssetning som ikke er creepy eller flørtete eller noe i det hele tatt, bare hyggelig, og folk snur seg vekk og ser i gulvet!!!)

 

For et jævlig land. Hadde sikkert blitt like suicidal om jeg hadde bodd her mer enn litt.

 

/rant

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...