Datasmurf Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Det er drøssevis av de, og de fleste har forskjellige definisjoner, men 34 og 35 ser ut til å være de samme uansett. Som oftest 36 også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Denne filmen blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Ahh.. Mannen med den Nakne Pistol. Fast kompanjong da jeg som liten pode lå hjemme med influensa. Her i gården er det ladies night. Det betyr at jeg er henvist til rommet og datamaskina i kveld. Helt greit! Endret 8. november 2013 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Er det ikke på slike kvelder du skal vise deg frem i alt din prakt? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Med min movember dunbart tror jeg det er best at jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Har bare fjon jeg også om det er noe trøst. Er tynn på toppen også Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har fet bart hele året rundt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Har bare fjon jeg også om det er noe trøst. Er tynn på toppen også At en fullblods trønderviking som deg farer rundt med tynn bust på leppa trøster litt. Jeg har fet bart hele året rundt. Me jelly. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 At en fullblods trønderviking som deg farer rundt med tynn bust på leppa trøster litt. Ikke for meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Jeg begynner å bli betatt. Faen så skummelt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Gikk endelig opp for deg hvor fantastisk jeg er? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Hahaha. Ja, det er akkurat det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 To slanger som kysser, hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=2IdrZ0SG5mU Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Ribberull og julesylte (+ sennep og syltet agurk) på brødskiva, kaffe i koppen, og snøvandring i Arkham Origins = Instant julestemning. Dårlig gjort, egentlig, så tidlig i november. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Sylteagurk?! SYLTEAGURK?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå