Kiro Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 Kjenner meg som en skikkelig stril i dag, som er på jobb, og går å teller ned timene til det er tid for ausekarane i kveld ... men med tanke på at jeg ikke har sovet i natt, så er jeg spent på hvor lenge jeg kommer til å vare Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva tenker du å studere? (Hvis det blir Oslo) Psykologi (profesjon, høst). Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 Ikke galt det da Jeg blir enten i Oslo og studerer IT ellers så flytter jeg til Kristiansand og studerer der. Lenge til jeg må bestemme meg ennå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 Oslo er jo plassen å være. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 Namsos er jo plassen å være. I fix. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 I faild.Ja, enig. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 Ja, enig. Indeed. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 +1 til begge. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Vant "BlizzCon in a Box" fra en nettside (dat haiku, 2000 "entries", 25 premier) men ser nå at det står helt i bunnen på siden at "This contest is open for residents of NA only" Yeye, har en venn der borte som jeg sikkert kan gi den til. Endret 28. oktober 2013 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 SO1 treff snart? (Yeah) Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 Førjulstreff i Oslo, fredag 22 november. Bowling og reking i byen Yeh? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er keen, men det ser ut til at den eneste permen jeg har før jul er i uke 49 (rundt 30. november til 8. desember). Så det må bli rundt de tider om jeg skal få blitt med. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Førjulstreff i Oslo, fredag 22 november. Bowling og reking i byen Yeh? Høres ikke dumt ut det Jeg er keen, men det ser ut til at den eneste permen jeg har før jul er i uke 49 (rundt 30. november til 8. desember). Så det må bli rundt de tider om jeg skal få blitt med. Æsj da. Midt under min eksamensperiode. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Var på siden www.reddit.com/r/amiugly, av mer eller mindre tilfeldige årsaker, så buser mamma inn på rommet og ser "Am I Ugly?". Nå vil hun at jeg skal ha en seriøs samtale med henne og pappa hvor vi diskuterer selvtillit og selvbilde Prøver å forklare dem at det ikke lå noe i det i det hele tatt, men teknologi er tydeligvis ikke alltid like lett å forstå. Sukk.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Nok en god grunn til å holde seg unna reddit. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Var på siden www.reddit.com/r/amiugly, av mer eller mindre tilfeldige årsaker, så buser mamma inn på rommet og ser "Am I Ugly?". Nå vil hun at jeg skal ha en seriøs samtale med henne og pappa hvor vi diskuterer selvtillit og selvbilde Prøver å forklare dem at det ikke lå noe i det i det hele tatt, men teknologi er tydeligvis ikke alltid like lett å forstå. Sukk.. Du kan jo hilse og si at jeg synes du ser helt dashing ut, så det er ingenting å bekymre seg over. (Not awkward) Endret 1. november 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Var på siden www.reddit.com/r/amiugly, av mer eller mindre tilfeldige årsaker, så buser mamma inn på rommet og ser "Am I Ugly?". Nå vil hun at jeg skal ha en seriøs samtale med henne og pappa hvor vi diskuterer selvtillit og selvbilde Prøver å forklare dem at det ikke lå noe i det i det hele tatt, men teknologi er tydeligvis ikke alltid like lett å forstå. Sukk.. Som tatt ut av American Pie. Luv it. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Du kan jo hilse og si at jeg synes du ser helt dashing ut, så det er ingenting å bekymre seg over. (Not awkward) <3 Neste gang jeg ser deg får gi deg en klem som rekker omtrent opp til navlen som takk Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Julemusikk Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Julemusikk.. Jeg kom i julestemning i dag, litt tidlig, dumt at det aldri skjer på julaften... Håper det skjer i år. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå