Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vant "BlizzCon in a Box" fra en nettside (dat haiku, 2000 "entries", 25 premier) men ser nå at det står helt i bunnen på siden at "This contest is open for residents of NA only"

 

:(

 

Yeye, har en venn der borte som jeg sikkert kan gi den til.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Førjulstreff i Oslo, fredag 22 november. Bowling og reking i byen

 

Yeh?

Høres ikke dumt ut det :wee:

 

Jeg er keen, men det ser ut til at den eneste permen jeg har før jul er i uke 49 (rundt 30. november til 8. desember). Så det må bli rundt de tider om jeg skal få blitt med.

Æsj da. Midt under min eksamensperiode.

Lenke til kommentar

Var på siden www.reddit.com/r/amiugly, av mer eller mindre tilfeldige årsaker, så buser mamma inn på rommet og ser "Am I Ugly?". Nå vil hun at jeg skal ha en seriøs samtale med henne og pappa hvor vi diskuterer selvtillit og selvbilde

 

Prøver å forklare dem at det ikke lå noe i det i det hele tatt, men teknologi er tydeligvis ikke alltid like lett å forstå.

 

Sukk..

Lenke til kommentar

Var på siden www.reddit.com/r/amiugly, av mer eller mindre tilfeldige årsaker, så buser mamma inn på rommet og ser "Am I Ugly?". Nå vil hun at jeg skal ha en seriøs samtale med henne og pappa hvor vi diskuterer selvtillit og selvbilde

 

Prøver å forklare dem at det ikke lå noe i det i det hele tatt, men teknologi er tydeligvis ikke alltid like lett å forstå.

 

Sukk..

 

Du kan jo hilse og si at jeg synes du ser helt dashing ut, så det er ingenting å bekymre seg over.

 

(Not awkward)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Var på siden www.reddit.com/r/amiugly, av mer eller mindre tilfeldige årsaker, så buser mamma inn på rommet og ser "Am I Ugly?". Nå vil hun at jeg skal ha en seriøs samtale med henne og pappa hvor vi diskuterer selvtillit og selvbilde

 

Prøver å forklare dem at det ikke lå noe i det i det hele tatt, men teknologi er tydeligvis ikke alltid like lett å forstå.

 

Sukk..

Som tatt ut av American Pie. Luv it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...