ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Her har det vært stille siden jeg ble kalt inn til førstegangstjenesten for to måneder siden. Sup? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 "Ka farsken", er det det du holder på med for tiden? Hvordan går det? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Det går egentlig ganske bra. Er i Stridstrenbataljonen i Bardufoss (tidligere CSS), altså Hærens logistikkavdeling. Skal i de neste to ukene kurses til å bli velferdsassistent, med et spesielt ansvar for kinoen. Blir kinomaskinist, så det er jo gøy. Endret 12. oktober 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 Ikke mye ut i feltet mao? Kjipt da... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 Høyere status enn meg da, som ble "Svare-på-telefoner-sammen-med-gamle-damer" mann. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 Ikke mye ut i feltet mao? Kjipt Deilig da! Stemmer det, kompis! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 Stemmer det, kompis! Dessert-generasjon azz! Tenkte det samme som deg til å begynne med, men etter utallige kontor-timer savnet jeg feltet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 Ble vaktkommandør akkurat før vinteren kom da jeg tjenestegjorde, så jeg måtte bare ut når vi hadde øvelser eller når jeg skulle til kantina, der vi i vakta kunne snike i køa. Herlig ordning. Savner det litt, faktisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 Stemmer det, kompis!Ved sesjonen etterspurte jeg en plass hvor jeg fikk mye utetid. Jeg havnet nesten samme plass som deg, i Teletroppen. Ble mye gøy ute i feltet, selv om vi hadde det langt bedre i en beltevogn enn andre som lå i teltet. Og så er jo det mange morsomme historier. Og bilder. Trøtt og sliten: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 Det går egentlig ganske bra. Er i Stridstrenbataljonen i Bardufoss (tidligere CSS), altså Hærens logistikkavdeling. Skal i de neste to ukene kurses til å bli velferdsassistent, med et spesielt ansvar for kinoen. Blir kinomaskinist, så det er jo gøy. Hihi, Bardufoss er så kos på vinteren. Gled deg! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2013 @Slimda: Klassisk hatstilling. @Rider: Gleder meg til å kose meg innendørs med en kopp kakako [sic] og GTA V i tjenestetid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2013 @Slimda: Klassisk hatstilling.Jeg prøvde faktisk å slå løs metallpluggen i bakken. Men om du ser til høyre i bildet, så bommet jeg... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2013 Ørkenrotte med hva som virker å være kreft = stikke tidlig til dyrlegen i morgen tidlig og mest sannsynlig avlive stakkaren.Nesten litt slik at man ikke vil ha kjæledyr lengre fordi.. DE DØR! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2013 Fy søren.. Lost er verdens beste TV-serie. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2013 Av serier jeg har sett er det 2 som er bedre by a landslide. Så nei! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2013 @Rider: Gleder meg til å kose meg innendørs med en kopp kakako [sic] og GTA V i tjenestetid. Ta med deg litt kakako og stikk innom da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2013 Av serier jeg har sett er det 2 som er bedre by a landslide. Så nei! Minst! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2013 Ta med deg litt kakako og stikk innom da. Ah, sant det. Det skal du ikke se bort i fra at jeg gjør en eller annen gang! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Hva i alle dager? https://www.youtube.com/watch?v=jmB3KecuS9s --------------------------------- Vanligvis imot slikt, men ståhjuling høres artig ut http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10144309 Endret 14. oktober 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Ståhjuling er et artig ord indeed. Saft + First Price vann med kullsyre er overraskende godt. Endret 16. oktober 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå