Snurreleif Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Elverum > Real Madrid Haha lett! Kevin Knappen - > "The Happy One" Føler jeg må mase på deg bløtfis men du får si fra neste gang du er på, eller i nærheten, av "riktig side" av Glomma Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Haha, er ikke akkurat ofte. Men blir det noe sykdom blant vaktene på Elverum er det snakk på at jeg kan måtte jobbe litt der, men den tid, den sorg, glede eller hva slags følelse det nå vil gi meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Jeg kan sikkert plante en kinaputt i shortsen til den lokale vakta som herjer utenfor leiligheta mi om du vil.Tror han bare venter på at jeg skal glemme å parkere på rett side av skiltet Og det vil ganske sikkert gi deg en eksistensiell konfliktsfølelse. Endret 11. oktober 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Kan alltids dirigere deg til en plass i Hamar om du vil ha en avgift. Skriver med glede jeg. Var en som ble sur i dag og mente jeg burde bytte jobb Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Trenger nok ikke å dirigere meg en gang, er elendig på by-kjøring, om Hamar kan kalles en sådan Kan tenke meg du har en enda mer utakknemlig jobb enn meg ja, huff huff! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Klarte ikke å holde meg alvorlig i dag heller, begynte å niglise. Folk tror det er en menneskerett å få parkere hvor man vil så lenge man vil. Gratis. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Det er snakk om å innføre rett for fastleger til å nekte å henvise pasienter som trenger abort, assistert befruktning eller hormonprevensjon. Ah, da hadde jeg misforstått det litt, men det endrer egentlig ikke noe i forhold til argumentet mitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Klarte ikke å holde meg alvorlig i dag heller, begynte å niglise. Folk tror det er en menneskerett å få parkere hvor man vil så lenge man vil. Gratis. Du burde vite at jobben din er kun å finansiere staten og irritere lovlydige flotte staute nordmenn. Fille-mikkel! På samme måte som jeg er en sadist som fikler med innleveringsdatoene til folk som heller laster ned i stedet for å leie film hos meg når de leverer for sent. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hah, jeg jobber i det private. Vi er ekstra onde og jævlige. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Oh yes! Var ei som nesten begynte å grine her om dagen. Slikket i meg hennes tårer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Er da du skal misbruke din posisjon.. "I'm sure we could arrange some kind of deal.." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hu var vel rundt seksti år, så jeg vet ikke helt jeg. Er ikke helt der enda. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Erfaren da vøtt. She'll take you places you've only dreamt about! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Som kjelleren hennes. Og der blir jeg, til den dagen noen hører de smertefulle skrikene mine. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja, ble ikke noe fotball for min del men følte ikke at jeg kunne ditche beste-venninna heller Ikke akkurat den største fotball-supporteren dat woman.. Og du lo vel kun en gang eller noe av Pablo Francisco mens jeg, Daniel og venninna mi lo flettene av oss, sære sære mann. Ja, Daniel påpeker det nå og da at jeg er sær sånn sett, siden jeg så å si ikke ler av noe av det han ler av. Finner fortsatt ikke Francisco noe morsom, men jeg tror ikke jeg skal begynne å legge ut om det. Blir bare sittende å legge ut i det vide og det brede om mine smått spesielle meninger og plutselig er det totalt ramaskrik. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Som kjelleren hennes. Og der blir jeg, til den dagen noen hører de smertefulle skrikene mine. Sikkert bedre innredet enn min! Ja, Daniel påpeker det nå og da at jeg er sær sånn sett, siden jeg så å si ikke ler av noe av det han ler av. Finner fortsatt ikke Francisco noe morsom, men jeg tror ikke jeg skal begynne å legge ut om det. Blir bare sittende å legge ut i det vide og det brede om mine smått spesielle meninger og plutselig er det totalt ramaskrik. Smak og behag! Francisco var morsom til jeg fant ut at han bruker det samme materialet om og om igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja, det er virkelig smak og behag. Jeg holder meg stort sett til å se reruns av John Pinette om jeg skal ha noe stand-up å le av. Eller Dagfinn Lyngbø. En morsom bergenser, hvem hadde trodd det? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Francisco var morsom til jeg fant ut at han bruker det samme materialet om og om igjen. Hør hør! Gikk ikke lang tid før jeg ble lei av han, dessverre. Talentfull mafakka. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hør hør! Gikk ikke lang tid før jeg ble lei av han, dessverre. Talentfull mafakka. Var morsom live i Lillehammer, bl.a vitsene om dverger med "normale foreldre". Ellers enn det har jeg ikke sett noe på han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå