Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte ikke å holde meg alvorlig i dag heller, begynte å niglise. Folk tror det er en menneskerett å få parkere hvor man vil så lenge man vil. Gratis.

Du burde vite at jobben din er kun å finansiere staten og irritere lovlydige flotte staute nordmenn.

Fille-mikkel!

 

På samme måte som jeg er en sadist som fikler med innleveringsdatoene til folk som heller laster ned i stedet for å leie film hos meg når de leverer for sent.

Lenke til kommentar

Ja, ble ikke noe fotball for min del men følte ikke at jeg kunne ditche beste-venninna heller :p

Ikke akkurat den største fotball-supporteren dat woman..

 

Og du lo vel kun en gang eller noe av Pablo Francisco mens jeg, Daniel og venninna mi lo flettene av oss, sære sære mann.

 

Ja, Daniel påpeker det nå og da at jeg er sær sånn sett, siden jeg så å si ikke ler av noe av det han ler av. Finner fortsatt ikke Francisco noe morsom, men jeg tror ikke jeg skal begynne å legge ut om det. Blir bare sittende å legge ut i det vide og det brede om mine smått spesielle meninger og plutselig er det totalt ramaskrik.

Lenke til kommentar

Som kjelleren hennes. Og der blir jeg, til den dagen noen hører de smertefulle skrikene mine.

Sikkert bedre innredet enn min!

 

Ja, Daniel påpeker det nå og da at jeg er sær sånn sett, siden jeg så å si ikke ler av noe av det han ler av. Finner fortsatt ikke Francisco noe morsom, men jeg tror ikke jeg skal begynne å legge ut om det. Blir bare sittende å legge ut i det vide og det brede om mine smått spesielle meninger og plutselig er det totalt ramaskrik.

Smak og behag!

Francisco var morsom til jeg fant ut at han bruker det samme materialet om og om igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...