Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker i all hovedsak den nye regjeringsplattformen. Mange etterlengtede liberaliseringer på små og store områder som bringer Norge mer på bane med andre land i Vesten og fremfor å være i selskap med Cuba og Albania. Nå er jeg ikke overbegeistret for skatteletter, da jeg synes vi (dvs. jeg) tjener godt nok og at dette kun vil gjøre det vanskeligere for regjeringen å oppfylle løftene på andre områder som krever offentlige midler. Men en Høyre-FrP-regjering uten skatteletter er vel i grunn utenkelig. Ellers kunne jeg klart meg uten den lille KrF-bismaken, spesielt strengere abortlovgivning, men at man skal lære mer om kristendommen enn andre religioner på skolen er helt i orden, da det tross alt er viktigere for samfunns- og historieforståelsen i Norge og Vesten.

 

Men alt i alt fornøyd altså. Det virker som det endelig løsner litt i Norge og at det faktisk skjer noe.

Lenke til kommentar

Oh inni helvete.. Har jobbet med to word-dokumenter siden klokken 10 i dag som har tidsfrist til midnatt, men pga jeg er så vant med google documents har jeg helt glemt å lagre, bortsett fra en gang eller to.

 

Så klikker PCen, går helt i frys.

 

Restarter maskinen, den går i stå enda en gang, restarter på nytt, åpner word som fryser, åpner word på nytt.

 

Og begge dokumentene har blitt autolagret i sånn document recovery.

 

Dammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnnnnnnnn. Har ikke vært så nervøs siden forever

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg liker i all hovedsak den nye regjeringsplattformen. Mange etterlengtede liberaliseringer på små og store områder som bringer Norge mer på bane med andre land i Vesten og fremfor å være i selskap med Cuba og Albania. Nå er jeg ikke overbegeistret for skatteletter, da jeg synes vi (dvs. jeg) tjener godt nok og at dette kun vil gjøre det vanskeligere for regjeringen å oppfylle løftene på andre områder som krever offentlige midler. Men en Høyre-FrP-regjering uten skatteletter er vel i grunn utenkelig. Ellers kunne jeg klart meg uten den lille KrF-bismaken, spesielt strengere abortlovgivning, men at man skal lære mer om kristendommen enn andre religioner på skolen er helt i orden, da det tross alt er viktigere for samfunns- og historieforståelsen i Norge og Vesten.

 

Men alt i alt fornøyd altså. Det virker som det endelig løsner litt i Norge og at det faktisk skjer noe.

Deler den forhåpningen om at ting kommer til å løsne og utvikle seg her i Norge, men gjenstår jo ennå å se om de får igjnnom noe som helst. Og slikt som fjerning av arveskatt og inntektsgraderte priser på SFO er positivt, men de andre skattelettene er ikke så nødvendige, det kan jeg si meg enig i. De kunne kanskje beholdt heving av minstefradraget for de som har lønn under et visst beløp.

 

Er dog ikke enig i at det kan kalles en strengere abortlovgivning at leger kan reservere seg mot å måtte utføre en abort. Er jo slik det har vært helt til, var det i fjor eller forfjor? Og hvis det er noe som er menneskerettighetsstridig så er det jo det å tvinge noen som ser på det som å ta et liv til å, i deres øyne begå et drap. Det er jo slett ikke strengere abortlovgivning.

Lenke til kommentar

Er dog ikke enig i at det kan kalles en strengere abortlovgivning at leger kan reservere seg mot å måtte utføre en abort. Er jo slik det har vært helt til, var det i fjor eller forfjor? Og hvis det er noe som er menneskerettighetsstridig så er det jo det å tvinge noen som ser på det som å ta et liv til å, i deres øyne begå et drap. Det er jo slett ikke strengere abortlovgivning.

Det er snakk om å innføre rett for fastleger til å nekte å henvise pasienter som trenger abort, assistert befruktning eller hormonprevensjon.

Lenke til kommentar

Så Ståle Solbakken stikke inn på Narvesen på Hamar i går. Synes han burde forlate Køben og komme tilbake for godt, faen så stas når han ledet Kamma.

Er ikke fullt så stas å spille lokal-derby mot Elverum lizm?

 

 

Er Snurreleif NiXx ?! :eek:

 

:ph34r:

Jepp. Han var i alle fall det i 2008, da jeg overnatta på gulvet hans. :p

Loftstue-gulvet til "svigerfar" er vel helt presist :p

 

Edit: Så langt tilbake som 2008?!

Faen som tia flyr!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...