Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Spiser pizza med skje og pastaen skal kokes så lenge at jeg kan suge det i meg med sugerør. Isj. Og heroin tar du intravenøst? PAMP! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva er vel et liv uten heroin? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Rune Rudberg og i er de eneste tøffingene igjen virker det som Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva, liker ikke Rune heroin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 What. Hvorfor byttet du navn tilbake? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Jo men vi nyter det the old fashioned way. What. Hvorfor byttet du navn tilbake? My hurt is healed sa bruttern. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Bra. Ble litt nervøs med en gang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Bra. Ble litt nervøs med en gang. Snorter fortsatt Coke fra sprekkene til hverandre også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Skal sniffe kokain, kjøre porsche og produsere min egen vinkolleksjon. Samt produsere kjedelig "black" metal, akkurat som Sigurd Wongraven. Nå er vinen god da. Endret 1. oktober 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Vin er digg, Sivert Høyem også men kanskje ikke i en black metal låt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Synes faktisk den låta er den beste fra sisteskiva til Satyricon, uten at den ble noen slager for min del. Men ja, vin er digg. Om den er rød. Rosé- og hvitvin kan dere ha for dere selv. Eller, noe hvitvin funker, men det blir aldri noen slager her i gården. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Har kun hørt den sangen fordi jeg MÅTTE høre den, resten av albumet er uhørt til neste anledning. Amen Brother! Rødvin all the way! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Får være grenser for hvor lenge man skal være fjortiss D: Pøsj! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Spiser både vafler, pizza og kyllinglår med kniv og gaffel. Kniv og gaffel for vafler? Sitter du og skjærer bittesmå biter ut av hvert hjerte da eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Kniv og gaffel for vafler? Sitter du og skjærer bittesmå biter ut av hvert hjerte da eller?Nei, tar en hel plate, legger den dobbel. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Aldri hørt om vaffelspising på den måten før. Det skal du ha. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er mye de ikke vet unge mann, men ta det med ro, visdommen kommer til dem også en dag.Selv om det å spise vafler med bestikk er ganske... overkill? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Tom Clancy er død Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Det å bo i Oslo i over tre år gjør noe med en, altså (selv om det var på østkanten). Hadde jeg likt sjokolade hadde jeg sikkert spist det med kniv og gaffel. Minner meg om en episode i Seinfeld hvor George spiser Snickers med kniv og gaffel, og til slutt gjør "alle" det. Tom Clancy er død Har aldri lest noen av bøkene hans, men har spilt Splinter Cell da. Uansett, trist. Endret 2. oktober 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er mye de ikke vet unge mann, men ta det med ro, visdommen kommer til dem også en dag. Selv om det å spise vafler med bestikk er ganske... overkill? Bestikk?! Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå