Muggkaare Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Faen det er godt med øl. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ikke si sånt da, blir sjalu her jeg sitter.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Haha. Øl og straks biff. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jävlar. Ikke en gang ferdig på jobb! Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/2_1-milliarder-mennesker-har-fatt-tilgang-til-rent-drikkevann-siden-1990-7324096.html#.UkinAT_2b-s Tusenårsmålet ref rent drikkevann er nådd! Omtrent eneste "store" positive nyheten jeg har sett de siste ukene. Absolutt ikke dårlig. Så er det de andre målene da, men det får man ta en annen dag.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Aww yeah!! Kaptein Rumpevondt hadde ikke samme klang, så velkommen skal du være. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Snurreleif er greit nok, men hva med å gå helt tilbake til NiXx? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Snurreleif er greit nok, men hva med å gå helt tilbake til NiXx? Får være grenser for hvor lenge man skal være fjortiss D: Aww yeah!! Kaptein Rumpevondt hadde ikke samme klang, så velkommen skal du være. Ty Wildling Duck! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det beste med å ha samboer må ha hatt noen til å rydde opp etter meg. Dæven døtte Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Dritten er når de maser om doringen, rotet og matskikken din. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Doringen er jeg flink med, så har aldri vært noe mas om det. Rot har jeg selvsagt fått endel pes for, rotekopp som jeg er. Matskikk har jeg ei heller hørt noe negativt om. Fy faen, det må bety at jeg er et kupp av de helt sjeldne. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Så.. no tåfis on the plate? Ingen doring nede når du står og tisser? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tåfis on the plate? Nei, nei, nei, er så fin av meg atte. Og jeg er flink til å slenge opp doringen ja, om jeg da ikke har drukket uhorvelig mengder alkohol. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Blitt sånn prippen Bærums-gutt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det å bo i Oslo i over tre år gjør noe med en, altså (selv om det var på østkanten). Hadde jeg likt sjokolade hadde jeg sikkert spist det med kniv og gaffel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Spiser vel Pizza med bestikk og pasta med skje du vel?Hæ? HÆ?! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Spiser både vafler, pizza og kyllinglår med kniv og gaffel. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Spiser vel Pizza med bestikk og pasta med skje du vel? Hæ? HÆ?! Spiser pizza med skje og pastaen skal kokes så lenge at jeg kan suge det i meg med sugerør. Isj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå