Villanden Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Bor hun ute i gokk? The duck is trying to understand... also: Hjemme (fødested) og hentet bil i helgen, kommer hjem (Trondheim) og ser State of Decay tilgjengelig på Steam. Hvis United vinner mot City i dag, så blir dette "HelgOTY". Endret 22. september 2013 av Villanden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Jeg skal være fornøyd så lenge Viking slår Enga. Skjønt, det hjalp mye at Odd gruste Aalesund. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Bor hun ute i gokk? The duck is trying to understand... also: Hjemme (fødested) og hentet bil i helgen, kommer hjem (Trondheim) og ser State of Decay tilgjengelig på Steam. Hvis United vinner mot City i dag, så blir dette "HelgOTY". Nesten, bare nesten. Kos? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Ble ikke mye HelgOTY denne gangen nei. Mainnsjit! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 En jente jeg gikk i klasse med i fjor har blitt sammen med søskenbarnet sitt ("offisielt på Facebook" nå). Og hun har hatt sex med halvbroren sin ved tidligere anledninger. Inspector Error følger saken nøye. Bilder, min gode mann. Selv har jeg Vært på slektstemne, uten noen romantiske intriger innad i familien. Then again, så har jeg noen sinnssykt heite 3-menninger. (Obviously hands off) 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Det har jeg også, og siden jeg har vokst opp med dem vet jeg at de er off-limits. Fire-, fem- og seksmenningene mine derimot … Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 That's hot. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Hahaha, noen ganger er det ganske spesielle temaer som diskuteres her inne altså. xD Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Innavl er jo en betydelig del av livet for oss som bor på landet, bare supert at de "urbane kidza" begynner å lære sunt bondevett! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 "Den beste melka lager du sjøl", som Buttleif pleier å si. Men hvor blir det av AltF4, Shampoo, Eplers, og Zealuu? DET lurer jeg på. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Hahaha, ja, hva skal de derre et eller annet-menningene ellers være godt for. Vi har alle samme mor uansett, hvis du ser langt nok tilbake. xD Det har nok blitt for mye lite innavl på dem i det siste Ville Andrik. Endret 25. september 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Og for å sitere urbankidsa: CORRECTOMUNDO!Lost somewhere on the plane between life and death I'd presume. Hahaha, ja, hva skal de derre et eller annet-menningene ellers være godt for. Vi har alle samme mor uansett, hvis du ser langt nok tilbake. xD Skal vi lage barn bror? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Skal vi lage barn bror? Klabert! Har et byggesett klart her allerede. Eller har innavlen skapt så store mutasjoner at menn kan lage barn sammen nå? Endret 25. september 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Je har et ribben t goe je! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Kanske då Villanden kan spleis på leira, så e vi i bisnis. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Pugger til matteeksamen og fysikkeksamen (konte) i november og jobber effektivt 35+ timer i uken av egen maskin (ingen skole). Likevel får jeg høre det hver jævla dag av foreldrene at når jeg har vært hjemme noen timer burde jeg sette meg ned og jobbe litt til, "har tross alt hatt 2 timers pause nå". Greit å pushe litt på men dette blir jeg bare grinete av, bor tross alt ikke i Kina /rant Ellers går det litt i WoW igjen for tiden, etter at venner har mast. Kan meddele at jeg ikke føler noe avhengighet og spiller kun noen timer (2 ca.) hver dag, selv om det er snakk om World of warcrack. Nor nytt på den fronten altså Endret 25. september 2013 av Error 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Har brukt altfor mye penger denne måneden. Først 3,8k på HK, ny prosessor og RAM, for å bruke 2000 på et brukt 7970 skjermkort (når jeg var hos han som jeg kjøpte av så fikk jeg med en 120gb SSD, fordi han hadde så mange av dem ) Ikke dårlig det. Dinger forresten level 20 klokken 02:52 i natt. Tenårene er borte Endret 25. september 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Kanske då Villanden kan spleis på leira, så e vi i bisnis. Villanden stiller selvfølgelig med fløte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Whipped cream. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Crème de la crème! Og gratulerer Craxi. Velkommen til de utvidede tenårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå