Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jente jeg gikk i klasse med i fjor har blitt sammen med søskenbarnet sitt ("offisielt på Facebook" nå).

Og hun har hatt sex med halvbroren sin ved tidligere anledninger.

Inspector Error følger saken nøye.

Bilder, min gode mann.

Selv har jeg Vært på slektstemne, uten noen romantiske intriger innad i familien. Then again, så har jeg noen sinnssykt heite 3-menninger.

(Obviously hands off)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pugger til matteeksamen og fysikkeksamen (konte) i november og jobber effektivt 35+ timer i uken av egen maskin (ingen skole). Likevel får jeg høre det hver jævla dag av foreldrene at når jeg har vært hjemme noen timer burde jeg sette meg ned og jobbe litt til, "har tross alt hatt 2 timers pause nå". Greit å pushe litt på men dette blir jeg bare grinete av, bor tross alt ikke i Kina

/rant

Ellers går det litt i WoW igjen for tiden, etter at venner har mast. Kan meddele at jeg ikke føler noe avhengighet og spiller kun noen timer (2 ca.) hver dag, selv om det er snakk om World of warcrack. Nor nytt på den fronten altså

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har brukt altfor mye penger denne måneden. Først 3,8k på HK, ny prosessor og RAM, for å bruke 2000 på et brukt 7970 skjermkort (når jeg var hos han som jeg kjøpte av så fikk jeg med en 120gb SSD, fordi han hadde så mange av dem :p) Ikke dårlig det. Dinger forresten level 20 klokken 02:52 i natt. Tenårene er borte :(

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...