Bloodlines Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Ahh surt. Karma ? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Pff, jeg er alltid snill og grei. Mer tilbøyelig til å skylde på Jesus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Dumme Jesus. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Would this guy make you sick? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Eh, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Uten tvil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 krydder Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Lurer på om han brukte krølltang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Liker at alle tegningene av Jesus inneholder skjegg, når det står i bibelen at skjegg ikke er bra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Hvor står det? :o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Mener jeg leste det en gang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 (endret) 2 Dere skal ha ros for at dere husker på meg i alt og holder fast på de overleveringene jeg har gitt videre til dere. 3 Jeg vil dere skal vite at Kristus er enhver manns hode, mannen er kvinnens hode, og Kristi hode er Gud. 4 En mann som ber eller taler profetisk med noe på hodet, fører skam over sitt hode. 5 Men en kvinne som ber eller taler profetisk med utildekket hode, fører skam over sitt hode. Det er jo akkurat det samme som å være snauklipt. 6 Hvis en kvinne ikke vil ha noe på hodet, kan hun like godt klippe av seg håret! Men når det nå er en skam for en kvinne å klippe eller barbere av seg håret, da må hun ha noe på hodet. 7 Mannen skal ikke dekke hodet, for han er Guds bilde og ære. Men kvinnen er mannens ære. 8 For mannen ble ikke til av kvinnen, men kvinnen av mannen. 9 Mannen ble heller ikke skapt for kvinnens skyld, men kvinnen for mannens. 10 Derfor skal kvinnen for englenes skyld ha noe på hodet, som et myndighetstegn. 11 Men i Herren er ikke kvinnen uavhengig av mannen, og mannen er ikke uavhengig av kvinnen. 12 For som kvinnen ble til av mannen, blir mannen født av kvinnen, men alt er fra Gud. 13 Bedøm selv! Sømmer det seg for en kvinne å be til Gud uten noe på hodet? 14 Lærer ikke selve naturen dere at det er en skam for mannen å ha langt hår, 15 mens det for kvinnen er en ære? For håret er gitt henne som slør. 16 Hvis noen vil lage strid om dette, så husk at en slik skikk har ikke vi, og heller ikke Guds menigheter. Sære greier. Endret 9. september 2013 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Faens møkka-OL. Kun 30% som stemmer ja, så kjører Fabian og Co den mest syke Nord-Koreanske hjernevaskingen av folk (en kampanje som koster flere hundre millioner kroner) og nå er det ja.. Latterlig svakt Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 En nitrist dag, vi klarer ikke velge noe som helst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Avtale "date" med søt jente -> Øreinfeksjon -> Utsette møte -> Antibiotika -> Bakteriell ubalanse -> Fuckings soppinfeksjon you know where pga idiotisk antibiotika -> søt jente drar til england for å studere Life - Error 1-0 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Neglerotbetennelse -> Antibiotikia -> Feber og virus -> UVI -> En annen type antibiotika -> Bakteriell ubalanse -> Fuckings oppinfeksjon you know where -> Kurerer det hele -> Én uke etter er det full aktivitet igjen. Eneste positive er ingen neglerotbetennelse denne gangen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Faens møkka-OL. Kun 30% som stemmer ja, så kjører Fabian og Co den mest syke Nord-Koreanske hjernevaskingen av folk (en kampanje som koster flere hundre millioner kroner) og nå er det ja.. Latterlig svakt Ja huff! Er ille at de kan komme til å kaste bort så mye penger på enda et mesterskap i hovedstaden, var jo ganske nylig VM. Og ganske merkelig logikk at det skal være folkeavstemning, men kun i Oslo. Rare greier. Men i det minste klarte vi å skifte farge på regjeringen. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Faens møkka-OL. Kun 30% som stemmer ja, så kjører Fabian og Co den mest syke Nord-Koreanske hjernevaskingen av folk (en kampanje som koster flere hundre millioner kroner) og nå er det ja.. Latterlig svakt Trist, men absolutt ingen overraskelse med propapandaen ja-kampanjen. Endret 10. september 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Jeg liker dette. Den grensen på 200 kroner har irritert meg lenge. Blir nok mange kjøp på Zavvi fremover. http://www.dinside.no/922449/dette-har-hoyre-lovet-deg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Enda flere kunder som stikker fra norske til engelske nettbutikker, flott. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Jeg liker dette. Den grensen på 200 kroner har irritert meg lenge. Blir nok mange kjøp på Zavvi fremover. http://www.dinside.no/922449/dette-har-hoyre-lovet-deg Jadda! Det var virkelig på tide å få hevet den grensen. 200 kr er latterlig lavt, og jeg har irritert meg grønn over de sure pengene det er å måtte betale 300 kr eller mer for å få varen jeg har kjøpt. Får jo knapt en dritt for 200 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå