AltF4 Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Hahaha, SV faktisk, hva fikk deg til å tro det da? Ser jeg ut som en feminist? Har selv fått SV som et aktuelt parti å stemme på. MDG vant, men det er ikke aktuelt. Hver test jeg tar plasserer Frp nederst da, det er jeg godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Det er litt interessant egentlig, siden jeg får mer eller mindre det motsatte. FrP på toppen med Rødt, SV og MDG under 1%. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Har ofte fått MDG høyest opp selv, men tro nok ikke det blir de. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Har selv fått SV som et aktuelt parti å stemme på. MDG vant, men det er ikke aktuelt. Hver test jeg tar plasserer Frp nederst da, det er jeg godt fornøyd med. Hehe, mente ikke det med feminist helt seriøst da, så det gjør deg ikke til en. Jeg får som regel sentrumspartiene høyest oppe, Venstre, Krf, SP og Høyre. Så en slik regjering virker som det beste valget for meg Frp kan få være med, men sentrumspartiene må ha no oppsluttning til at Høyre og Frp ikke får trumpet igjenom alt de vil. Vi ser jo hvordan det gikk med AP i denne regjeringen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Jeg irriterer meg over at partier som Kystpartiet, Pensjonistpartiet, NKP, Piratpartiet, Det liberale folkepartiet, De kristne osv aldri er med på slike målinger. Og at jeg alltid får Frp, Venstre eller Krf, til tross for at jeg ikke er enig med noen av dem. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Ville vært veldig vanskelig å legge til partier som PP i slike tester når de har svært få meninger om typiske politiske spørsmål. MDG er allerede litt problematisk og blir litt oftere anbefalt hos nettavisen enn nettavisen selv synes de burde (pga hvis du er ubestemt ved mange spørsmål så passer det med MDG som ikke har tatt skritflitg standpunkt til en del spørsmål). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Hva er vitsen med å ha slekt og familie fylt med leger når ingen er tilgjengelige? >< Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Veldig bittert å ha en fysisk kopi av Rome 2 TW liggende, men ikke få spille før neste uke. Jaja, har alltids EUIV. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Endret 30. august 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Bleh, The Witcher 3 virker å bli samme mølja som toeren. Gi meg tilbake The Witcher 1 gameplay med ordentlig isometrisk vinkel, et spill som ikke prøver å late som om det er mmo, variert skillsystem og en historie som er som tatt ut av et Polsk folkeeventyr, istedenfor en paste av Hollywoodklisjeer. Og selvfølgelig Geralt of Rivia ikke fremstilt som en homoerotisk japaner i skinntight GIMP-suit Endret 30. august 2013 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Game of Thrones og A Clash of Kings for 150 riksdaler på Ark. Joda, neida, helt greit. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Mamma tok med seg boken "Pascal" hjem i går (aka oppskrifter fra konditori Pascal) og som kakebakeren jeg er satt jeg selvfølgelig i gang med en av de vanskeligere. Trinn A, B, C, D og uendelig fikk jeg til over all forventing, men siste biten er en sjokolademousse, noe jeg har laget svært mange ganger før. Merkelig nok er det en oppskrift uten egg, og med melk. Og det står ikke hvordan man skal lage sjokolademoussen ("kok opp melk og ha alt sammen".. what) så jeg prøver meg frem. Commencing epic failure. Nå er det en perfekt kakebunn med perfekte lag oppå, god karamell og nøtter og alt som er og en pløse av en vanndeig kalt "mousse" på toppen. Yeeyeee.. Neste gang lager jeg vanlig mousse Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Fælt så stille det ble her inne da. Hva bedriver folket tiden med? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Planlegger hvordan jeg skal ta over Norge og gjøre hele landet bedre. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Sitter i timen og lider. Mannfluensaen kryper innover. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Gjør meg klar for jobb. Hadde aldri trodd eg verken skulle trives eller i det hele tatt klare en butikkjobb. Man utvikler seg vist med årene. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Hva slags butikk jobber du i? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Ah, helt greit å sitte og høre på og skrive om George Michael altså. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Må humre litt for meg selv når noen kjøper "voksenfilm" hos oss.Ikke noe galt i seg selv for så vidt, folk har lyster for all del, men det som er litt morsomt er at på de nye posene våre så lyder reklamen: "Her ser du en som skal kose seg". 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå