Gormers Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Hvis du gidder så har du en ganske interessant reportasje her om boligpolitikk i Danmark vs Norge, og en nokså kort diskusjon hvor Bjørnar Moxnes fra Rødt er med. Det var ganske surrete og lite ble sagt (kanskje mest pga debattlederen som tok lite styring), men synes selv at Moxnes skilte seg positivt ut. http://tv.nrk.no/serie/valg-2013-tv/nnfa80002213/26-08-2013 Reportasje fra 33:00 Debatt med Moxnes fra 39:20 Synes selv ikke dette var så useriøst, og boligpolitikken i norske storbyer er en av tingene jeg bryr meg om så. Endret 27. august 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Rødt som er seriøst alternativ? Jaja. Ikke verre enn folk som har Frp eller Krf som et seriøst alternativ. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Ikke verre enn folk som har Frp eller Krf som et seriøst alternativ.Krf kan jeg si meg enig i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Du stemmer Frp, gjør du ikke? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Yey, politisk debatt!#Heiadensomvinner Endret 27. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Og det utenfor politikk-delen! :O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Du stemmer Frp, gjør du ikke?Det gjør jeg. Samtlige tester på nettet har sendt meg over til FrP med noen prosent over Høyre. Høyre er uansett ikke et alternativ å stemme på. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Jeg stemmer FRP i år, bore olje og kutte ned på tullete miljøtiltak. Isen har smelta de siste 10 000 åra, og når det blir mindre is smelter den fortere. Oljeboring gir meg mer jobb. Deilig! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Og når isen smelter, forandres Golfstrømmen og Norge blir et jævlig kaldt og kjedelig sted å bo. Sannsynligvis med mindre areal, da vannet kommer til å stige kraftig med all polarisen som smelter også. Jeg holder meg til Piratpartiet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Er ikke noe å gjøre med det dessverre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Piratpartiet ja, har lagt de langt langt til side etter å ha møtt en representant som virket kun å ville snakke om DLD o.l.Stilte jeg et spørsmål om andre politiske saker ble jeg bare møtt av nøling og svar ala: "den brua krysser vi når vi kommer dit".Yarr.. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 De jeg har møtt har hovedsakelig nevnt flytende demokrati, damp o.l. til meg, og hvor viktig det er å stemme, ikke noe direkte om politikken, noe som passer meg utmerket. Jeg liker ikke politikk, det til tross for at jeg nå er medlem i Piratpartiet og alltid stemmer (men aldri på et parti som får noe særlig oppslutning, siste store partiet jeg stemte på, var RV). Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Forstår ikke hva Norge skal med enda et OL, for å være ærlig. Vi har hatt to, burde ikke det holde? Vi er ikke så store og viktige på verdensbasis at det burde rettferdiggjøre for tre, akkurat. Innenfor vinter OL så er Norge veldig store. Vi er tross alt det landet med desidert flest medaljer i vinter OL. Argumenterer ikke for eller mot et OL i Norge nå, men akkurat i dette er Norge veldig viktige! Endret 27. august 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Jo jo, greit nok det, men vi har hatt to. Bør vi ikke være fornøyde med det og heller bruke pengene på viktigere ting? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Yey, politisk debatt! #Heiadensomvinner Jupp, merket det på hvor søvnig jeg ble av å lese her. Ikke verre enn folk som har Frp eller Krf som et seriøst alternativ. Det verste er jo at nesten en tredjedel av oss fremdeles har Aldri gjøre noe Partiet (aka AP) som alternativ. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Hadde sett for meg deg som SV-person Rider, men tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Hahaha, SV faktisk, hva fikk deg til å tro det da? Ser jeg ut som en feminist? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 http://tv.nrk.no/serie/valg-2013-tv/nnfa80002213/26-08-2013 Reportasje fra 33:00 Debatt med Moxnes fra 39:20 Synes selv ikke dette var så useriøst, og boligpolitikken i norske storbyer er en av tingene jeg bryr meg om så. Greit å få med seg kommentarer fra den andre siden også: Hvor er Boligdebatten En merkelig prioritering av deltakere i debatten, definitivt. Spesielt siden reportasjen i Danmark ikke lar seg gjøre på norsk jord... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Hahaha, SV faktisk, hva fikk deg til å tro det da? Ser jeg ut som en feminist? Ja? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Greit å få med seg kommentarer fra den andre siden også: Hvor er Boligdebatten En merkelig prioritering av deltakere i debatten, definitivt. Spesielt siden reportasjen i Danmark ikke lar seg gjøre på norsk jord... Nå virker det kanskje som at jeg misforstår deg på gjørs men... selvsagt så las ikke den delen av reportasjen i Danmark gjøre seg på norsk jord, det jo var derfor den ble gjort i Danmark? Det var også nevnt i reportasjen at skattesystemet er annerledes i Danmark slik at det er mindre attraktivt å eie der enn i Norge, som kommentaren du linker til gjør et poeng ut av. Hvorfor betyr det at det er absurd å ønske seg at staten skal starte med utbygging av boliger utenfor markedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå