Craxmerax Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Posten sin skyld, ikke NetOnNet. De sender jo ikke ut knuste skjermer Joa, tenker jo også at det er posten sin feil, men er skikkelig dritt uansett :| Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Yay! Flytter inn hybel i dag. Ikke lenger stress med tog på kvelden, og ikke kunne være med alt i fadderuken. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Blir for drøyt å betale nesten 500,- i måneden for internett. Går nok for 50/10 til samme pris som 70/10 var, selv om det er litt kjipt. Er ikke så stor forskjell på 400 og 500 da. Hadde nok glatt gått for 100Mbit pakken, hvis jeg hadde hatt muligheten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Var på byen med jobben i går. Mistet telefonen min, en sko, holdt på å bli kjørt ned på veien og ble kjørt hjem av politiet. Lyst til å kjøpe en HTC One. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Og en ny sko. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det var en av mine to favorittsko ;( Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Stemte i dag, første gang ever. Woot Venstre (left party is best party) og selvfølgelig nei til OL i Oslo. Helt koko å bruke 200 mil på å kjøre kampanje på å få folk til å si ja til OL, og enda mer blåst å faktisk tenke å holde det. Feels good man 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Var på byen med jobben i går. Mistet telefonen min, en sko, holdt på å bli kjørt ned på veien og ble kjørt hjem av politiet. Lyst til å kjøpe en HTC One. La være. Jeg misliker min HTC one ganske mye. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Stemte i dag, første gang ever. Woot Venstre (left party is best party) og selvfølgelig nei til OL i Oslo. Helt koko å bruke 200 mil på å kjøre kampanje på å få folk til å si ja til OL, og enda mer blåst å faktisk tenke å holde det. Feels good man Høres kanskje litt sært ut men for meg så står det mellom Venstre og Rødt det valget her. For øyeblikket heller jeg mer mot Rødt. Synd at OL i Oslo ikke er noe som befolkningen vil stemme over utenfor Oslo, da jeg tror det hadde blitt et definitivt nei da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Personlig stemmer jeg Piratpartiet. Det er det eneste partiet som virker oppegående. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Både Rødt og Venstre er riktignok imot DLD og for personvern. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Du kan gi meg din da? Tenkte tanken. Det verste med den er at det ikke er én stor ting jeg hater men masse småting. Greit nok, den kan ikke trekkes for at jeg ikke liker Android (viser det seg), men den er så glatt at den detter ut av lomma mi når jeg sitter, så trimmet for muligheter sammenlignet med Samsung s4 og generelt bare en telefon jeg ikke klarer falle for. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Uff har litt lyst på en WiiU for Rayman Legends, men blir nok 360-versjonen igjen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 360-versjonen funker nok fint. Så kjøper du heller Wii U når Wind Waker HD kommer Saints Row IV er forresten artig, men får knapt gjort oppdrag. Blir alt for hektet på å finne clusters, akkurat som jeg ble av å finne orbs i Crackdown. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Personlig stemmer jeg Piratpartiet. Det er det eneste partiet som virker oppegående. Mulig jeg også gjør det, sånn "just for the heck of it". Er så lei politikere og alt tullpratet at det egentlig ikke er noen som frister noe særlig å stemme på. Og OL i Oslo, makan altså. Må de absolutt bruke så mye på idrett så bruk det heller til anlegg og foreninger i flere andre deler av landet som trenger det mer. Enda bedre hadde vært om de tok pengene og faktisk gjorde noe med det som må være blandt Europas verste veier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Forstår ikke hva Norge skal med enda et OL, for å være ærlig. Vi har hatt to, burde ikke det holde? Vi er ikke så store og viktige på verdensbasis at det burde rettferdiggjøre for tre, akkurat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Rødt som er seriøst alternativ? Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå