Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemte i dag, første gang ever. Woot

 

Venstre (left party is best party) og selvfølgelig nei til OL i Oslo. Helt koko å bruke 200 mil på å kjøre kampanje på å få folk til å si ja til OL, og enda mer blåst å faktisk tenke å holde det.

 

Feels good man

Høres kanskje litt sært ut men for meg så står det mellom Venstre og Rødt det valget her. For øyeblikket heller jeg mer mot Rødt.

 

Synd at OL i Oslo ikke er noe som befolkningen vil stemme over utenfor Oslo, da jeg tror det hadde blitt et definitivt nei da.

Lenke til kommentar

Du kan gi meg din da?

Tenkte tanken. Det verste med den er at det ikke er én stor ting jeg hater men masse småting. Greit nok, den kan ikke trekkes for at jeg ikke liker Android (viser det seg), men den er så glatt at den detter ut av lomma mi når jeg sitter, så trimmet for muligheter sammenlignet med Samsung s4 og generelt bare en telefon jeg ikke klarer falle for.

Lenke til kommentar

Personlig stemmer jeg Piratpartiet. Det er det eneste partiet som virker oppegående.

Mulig jeg også gjør det, sånn "just for the heck of it". Er så lei politikere og alt tullpratet at det egentlig ikke er noen som frister noe særlig å stemme på. :thumbdown: Og OL i Oslo, makan altså. Må de absolutt bruke så mye på idrett så bruk det heller til anlegg og foreninger i flere andre deler av landet som trenger det mer.

 

Enda bedre hadde vært om de tok pengene og faktisk gjorde noe med det som må være blandt Europas verste veier. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...