Villanden Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Vi har et eget underforum her på diskusjon.no, der vi leverer informasjon til katalogisering. Ganske snedig å ha til tider. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Så jeg blir hyllet? Sweeeet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Visse ting her i verden er det verdt å ta ekstra godt vare på. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 *lurk, lurk* Dere er i live her fremdeles altså? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ligger på sofaen med fødselsmerter. Har spist så mye at buksa måtte knappes opp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Fødselsmerter? Oh, shit, IT BREEEEDS! Endret 9. august 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg har kjøpt MP5 så gi meg adressen and Lakus fix (Airsoftgeær, but still. Et babykranie er en skjør ting) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Skal vi spleise på den seks millioners utgaven av Saints Row 4 eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Saints Row 4 Million Dollar Special Edition Holy shit. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 For et utrolig enkelt og profitabelt PR-stunt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tja, kan vel ikke være så lett å organisere alt du får ved å kjøpe den utgaven Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg spytter inn en hundrings i potten. Hadde du en fin dag da du feiret din fødsel forleden, Rider of Rizla? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Trodde ikke RoR var typen til å røyke. Også rullings da gitt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Huh? Wait, what? Har jeg gjort det? Når? Jeg kan ikke huske at en slik hendelse har funnet sted. Og dagen var grei den, Ville Andrik, ikke så forskjellig fra dagen før, men den var jo grei den også, så. ^_^ Må forresten si jeg misunner deg spyttkjertlene dine. Må være praktisk å spytte hundringser. Du kan få spytte på meg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Ikke se på meg, det var Villanden som avslørte deg Gratulerer med overstått forresten! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Villanden stalker meg. Kanskje det var han som tok seg en røyk, av den sorten som fikk ham til å hallusinere og tro at det var jeg som gjorde det. Jo takk, begynner å bli gammel nå, men kan trøste meg med at andre er eldre. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Oi oi, gratulerer med dagen som var Rider of Reason! (haha, skrev det litt for fort og det ble Rider of Raisin) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Huh? Wait, what? Har jeg gjort det? Når? Jeg kan ikke huske at en slik hendelse har funnet sted. Og dagen var grei den, Ville Andrik, ikke så forskjellig fra dagen før, men den var jo grei den også, så. ^_^ Må forresten si jeg misunner deg spyttkjertlene dine. Må være praktisk å spytte hundringser. Du kan få spytte på meg for å si det sånn. Bare å komme til Trondheim det, så skal jeg gladelig spytte deg i ansiktet så mye du bare vil. Se på det som min bursdagsgave til deg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå