Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Fordelene med å bo alene er at du ikke trenger å rydde hele tiden og at du kan spise mens du ser på tv. Men kan bli litt ensomt, ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det beste så langt er nok at jeg kan spille vinyl igjen. Hah, det er digg det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Eksen lot deg ikke spille vinyl? o_O Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Joda, men tre katter ødela siden det er en åpen platespiller. Hadde drept lpene nine så fort de snørra igang. Mine og snurra. Øl + telefon. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Faen så rart å bo for seg selv igjen. Ferdigflytta nå som jeg er i England? Typisk a gett! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Haha. Flytta ihvertfall. Driver og rydder ut esker o skit. Makan til opplegg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ørti esker merket: DIV? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Noe slikt. Har ikke så altfor mye stæsj da. Gudskjelov. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Litt som meg da. Mye av litt heller enn litt av mye. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Skal ikke akkurat si at jeg er en jævel på å innrede heller, har fikset noe midlertidig. Som sikkert blir værende slik fordi det blir så stress å flytte koble og styre enda en gang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 "årdne seinere" syndromet! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det meste kan ordnes seinere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://open.spotify.com/track/27bMDcJ7lYRH87DU0D9z44 Ellers er jeg superblid i dag. Aner ikke hvorfor, men merket det med en gang jeg sto opp. Fantastisk! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ferdigflytta nå som jeg er i England? Typisk a gett! Flytta eller ferie? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Flytta eller ferie? Bare ferie, tror England hadde blitt for "trangt" for en bondeknøl som meg, så fremt jeg ikke hadde jobbet med fotball eller spilldesign. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ikke har du øl-vom heller, så det hadde jo kræsja helt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hva vet du om det? D: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg har mine kilder. Det kan hende du har en liten vom, men ingenting som kan måle seg med tungvektsmesterne fra over dammen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Jeg jobber med saken, jeg jobber med saken.. Du kan gjerne fortelle meg om disse kildene dine forresten! Endret 9. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Vi er en gjeng her på forumet som prøver å finne ut så mye info om deg som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå