AltF4 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke når man sitter på en campingplass i Sverige etter velendt harryhandel med dama vedsidenav, dampen i ene hånda og et MP5 airsoftgevær i høyre. Fun times. Tok brått slutt ser jeg. http://m.db.no/2013/08/07/nyheter/innenriks/oslo/bevepnet_mann/28572660/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hahaha, nesten så jeg skulle tatt det som min historie ^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Altemannen beat me to it. Lakus, the King of Coke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Rundet Deadly Premonition nå. For et fantastisk spill. Historien føltes så personlig og jeg ble sugd inn i atmosfæren. Også den musikken da. Definitivt et spill jeg aldri kommer til å glemme. Denne er like bra hver gang Endret 7. august 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Gah, så trett. Skulle bare få 30 kills i World of Tanks i går kveld, og plutselig var klokka ti på fire. Og rommet mitt holdt fortsatt en temperatur på 28 grader, til tross for fullt gjennomtrekk i over et døgn og ei vifte som sto og flytta lufta rundt i rommet. Endte vel opp med 2 timer søvn og våkna en halvtime før jeg skulle på jobb. Ja ja, min egen feil at jeg er stuptrett nå, for å si det slik. Høres så altfor kjent ut. Enkelte dager setter jeg meg et bestemt mål på å få f. eks 75 poeng på ladderen i StarCraft II, koste hva det koste vil. Når jeg klokka tre om natta heller står med MINUS 30 poeng, ligger det an til å bli en veldig lang natt. Endret 8. august 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Fytti farsken som jeg gleder meg til State of Decay kommer til PC. Ser ut som spillet jeg alltid har ønsket meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Høres så altfor kjent ut. Enkelte dager setter jeg meg et bestemt mål på å få f. eks 75 poeng på ladderen i StarCraft II, koste hva det koste vil. Når jeg klokka tre om natta heller står med MINUS 30 poeng, ligger det an til å bli en veldig lang natt. Ja, det er forferdelig til tider. Har blitt alt for mange søvnløse netter grunnet målene jeg har satt meg. Det være seg om jeg skal gå gjennom 150 bilder, gjøre noe i et spill, eller bare lese et kapittel til. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Yey, Shampoo is back! Var det artig i Kroatia? Fikk du dykket? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Jeg fikk dykket, ja, men ikke så mye som jeg hadde håpet på. Men til gjengjeld fikk jeg introdusert noen venner for det fagre undervannsriket, og de ble jo hooked med en gang. Så kanskje det blir noen dedikerte dykketurer i framtiden. Lakus: Four days left. Endret 8. august 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 I dag lærte jeg at Dario Collogna ikke er den skalla, italienske fotballdommeren. Heldigvis lærte jeg det før jeg skrev noe om det, men det var like før. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dario, det er jo han fra Game of Thrones Mandagen blir bra den med RR tilbake. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Pierluigi Collina heter han italienske fotballdommeren. Lakus: Hva ække lov å si? Endret 8. august 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ja, jeg fant ut det. Og han er ikke på Toppidrettsveka 2013, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Faen så rart å bo for seg selv igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ja, det er en merkelig følelse, men litt godt også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Skjønt, det er kjedelig å ta oppvasken alene, samt å være alene om husvasken og matlaginga. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ensomt da. Faen, vant til å ha samboer a gett :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå