Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, så trett. Skulle bare få 30 kills i World of Tanks i går kveld, og plutselig var klokka ti på fire. Og rommet mitt holdt fortsatt en temperatur på 28 grader, til tross for fullt gjennomtrekk i over et døgn og ei vifte som sto og flytta lufta rundt i rommet. Endte vel opp med 2 timer søvn og våkna en halvtime før jeg skulle på jobb. :p Ja ja, min egen feil at jeg er stuptrett nå, for å si det slik.

Høres så altfor kjent ut. Enkelte dager setter jeg meg et bestemt mål på å få f. eks 75 poeng på ladderen i StarCraft II, koste hva det koste vil. Når jeg klokka tre om natta heller står med MINUS 30 poeng, ligger det an til å bli en veldig lang natt.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Høres så altfor kjent ut. Enkelte dager setter jeg meg et bestemt mål på å få f. eks 75 poeng på ladderen i StarCraft II, koste hva det koste vil. Når jeg klokka tre om natta heller står med MINUS 30 poeng, ligger det an til å bli en veldig lang natt.

Ja, det er forferdelig til tider. Har blitt alt for mange søvnløse netter grunnet målene jeg har satt meg. Det være seg om jeg skal gå gjennom 150 bilder, gjøre noe i et spill, eller bare lese et kapittel til. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...