Slimda Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Obligatorisk: 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 En brukt kjeksboks eller PS3 koster jo ingenting for tiden og ikke RDR heller. Nesten så jeg skulle sendt deg min egen hadde det ikke vært for backloggen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Innså akkurat at GTA5 kommer ut rett etter jeg har flyttet ut. Projektor ftw Prosjektor er digg. Siste året jeg bodde på Steinkjer, spleisa samboeren min og jeg på en HD-projektor som vi brukte store deler av stipendet på. Vi hadde en hvit, slett murvegg på 3x4 meter som vi ikke fikk male eller gjøre noe med, så da var det like greit å bare kjøpe en så vi hadde underholdning ut året. Da skoleåret var slutt, solgte jeg min halvpart til samboeren min, og han solgte hele greia for en grei slump penger (men selvfølgelig mindre enn hva vi betalte for den) i løpet av sommeren. Det blir med stor sannsynlighet det første jeg kjøper når jeg flytter ut igjen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Whaat. AltF4 rundet 30 år i dag?! Uten å ha SAGT ET ENESTE ORD?! GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN GAMLEFAR Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Man trenger ikke si noe om det. Det er underforstått at alle er fulle på dette tidspunktet og har nakenbildene klare for å sendes. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Gratulerer med dagen AltF4! Endret 3. august 2013 av Cloudemyx Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Han er for gammel for diskusjonen nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Takk for det folkens. På tide å begynne på de harde tredveåra. 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Gratulerer med dagen! Altså er det ettårsjubileum på at vi stakk innom den spillsjappa i Akihabara, hvor jeg kjøpte Skyrim-guiden til deg. Har fullført både The Last of Us og Spec Ops: The Line de siste dagene. Fantastiske spill begge to. The Last of Us var særlig bra, en klar GOTY-kandidat. The Line hadde på langt nær like mye polish, men narrativet er uansett unikt i spillsammenheng. Stikker til Kroatia i morgen tidlig, for øvrig. Håper på å få dykket en del. Endret 3. august 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Gratulerer med dagen, AltF4! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Vises bedre her enn på "facern", så, GRATULERER MED DAGEN KJEKKE, UNGE MANNEN. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Takk takk karer. Hyggelig å bli husket på en slik dag! Har begynt på ny save på Xcom, den forrige ble litt vel teit. Spiller ikke med iron man nå heller, men er generelt mye flinkere til å ikke være idiot i kamp. Dessuten innså jeg for seint at Errorizers tips om å ofte sørge for å ha med jyplinger i felt så de kan gå opp i rang var et godt tips. Nå har jeg et mye bredere lag med bare ett tap foreløpig. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Iron man classic run er morsomt en stund, eneste som gjelder da er satellitter. Men laster du om en save, vist noen av høy rang dør ? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Hvorfor er satellitter så viktig da? Vet ikke helt enda,har bare mista en korporal - men med mindre det blir masseslakt tror jeg jeg skal klare å la folk dø denne gangen, Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Du får mer penger i måneden, og du reduserer Threat-nivået der satelittene er satt ut. Svært viktig. Om et land får max Threat-nivå, forlater de XCOM-prosjektet, og du går glipp av bonusen de gir. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Gah, så trett. Skulle bare få 30 kills i World of Tanks i går kveld, og plutselig var klokka ti på fire. Og rommet mitt holdt fortsatt en temperatur på 28 grader, til tross for fullt gjennomtrekk i over et døgn og ei vifte som sto og flytta lufta rundt i rommet. Endte vel opp med 2 timer søvn og våkna en halvtime før jeg skulle på jobb. Ja ja, min egen feil at jeg er stuptrett nå, for å si det slik. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Grøss, du minte meg akkurat på at det finnes et arbeidsliv der ute og at jeg må tilbake til det om en uke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 ferie er oppskrytt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Ikke når man sitter på en campingplass i Sverige etter velendt harryhandel med dama vedsidenav, dampen i ene hånda og et MP5 airsoftgevær i høyre. Fun times. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Endelig ferdig med jobb. Oslo here i come! (på torsdag that is) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå