Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Adventures of Fedora McFedorasson. http://www.rockpaper...m-declassified/

Har alt originalen, toeren, og remaken, så jeg klarer meg.

Shadowrun Returns fungerer strålende til og med på EEE-en min.

Synes denne videoen gir et litt annet inntrykk http://www.giantbomb...fied/2300-7643/

Æsj. Begynner å føle at jeg spiller Xcom helt feil. Er ikke flink nok til å la folk dø, flink nok til å ta med meg nye soldater eller flink nok til å utforske ting utenom våpen og utstyr til soldatene mine. Fikk viktig informasjon i sta av en alien og føler spillet er nærmere slutten så det frister liksom ikke helt å begynne på nytt heller.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg har fått mange sære blikk mens jeg har dampet i kveld. Og flere har vært på nippet til å snakke til meg, men bitt seg i det og gått sin vei. Unntatt horene, som lurte på om jeg var min fars sønn og sa vi måtte kose oss, uten at noen av oss ble noe særlig klokere.

Merkelig aften.

Lenke til kommentar

Phil Fish har alltid vært tåpelig, og dette er egentlig ekstra morsomt fordi han alltid sitter og bare "hurr durr dere er så teite og jeg er berømt og lager spill mens dere er bare teite på Twitter" og gjør et poeng av hvordan all - inkludert legitim - kritikk preller av det enorme egoet hans.

Men når en random fyr på youtube gjør det, får han plutselig nok og bare ragequitter spillutvikling.

GOOD RIDDANCE.

PC-adaptasjonen av verdens beste brettspill er forresten tilgjengelig for preorder på Steam nå. Litt dyrere enn jeg hadde trodd, men jeg fremdeles rette en takk til 2k og Firaxis for å ha gjort sånn at folk tør å satse på ting som Space Hulk igjen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...