Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Fikk både XCOM og Civ 5 med på kjøpet da jeg forhåndsbestilte Infinite. Jeg ble ikke så dratt inn i Infinite som jeg hadde håpet og forventet, mens XCOM var en ekstremt herlig opplevelse som jeg så absolutt ikke så komme. Så gjennomført på alle måter.

Beste indirekte kjøp, evah!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, stemmer, fikk Civ 5 også ja. Har vel kanskje det som en gift ett eller annet sted jeg da. Har du forresten sett bildet jeg posta på forrige side Villery?

Fikk forøvrig min første løytnant i sta. Nordmannen Arne "Omega" Karlsen, sniper av klasse. Nå sitter han på et lastebiltak med to thin man med fritt sikte på ham, så jeg skrudde av.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ah, stemmer, fikk Civ 5 også ja. Har vel kanskje det som en gift ett eller annet sted jeg da. Har du forresten sett bildet jeg posta på forrige side Villery?

Fikk forøvrig min første løytnant i sta. Nordmannen Arne "Omega" Karlsen, sniper av klasse. Nå sitter han på et lastebiltak med to thin man med fritt sikte på ham, så jeg skrudde av.

Synes noe av det morsomste i spillet var å se hvilket nickname/callsign de fikk. Noen av dem husker jeg enda. Hadde f.eks. en Ukrainsk Assault-dame som het Anna "WEREWOLF" Popova.

Lenke til kommentar

XCOM er gøy inntil du klarer å kjøre gjennom på Classic Ironman. Når man prøver igjen da blir det klart at alle valgene egentlig kun er en fasade og at det eneste som betyr noe er å trykke ut satelitter raskere enn AltF4 får dates

Til gjengjeld er det supergøy inntil da

Endret av Error
Lenke til kommentar

Kuleste instrumentet jeg har sett

"A theremin creates a small electromagnetic field. The human body changes the field, and the player can change the field in controlled ways with their hands. Move your hand one way to control the pitch, another way to control the volume, and make small finger movements to make small changes to either."

Endret av Error
Lenke til kommentar

Kan anbefale Shadowrun Returns til alle som liker isometriske RPG-er med kampsystemet til nye XCOM. Håper dette er indikativt for de andre Kickstarter-RPG-ene jeg har støttet (Torment, Project Eternity).

Var ikke dette på Steam-salg forleden? Jeg husker at jeg var inne på produktsiden på Steam, men snudde i døra og glemte å se på skjermbildene. Hadde jeg gjort det, hadde jeg husket det som et spill jeg var interessert i under kickstarter-kampanjen deres.

Takk for påminnelsen. Dette skal kjøpes pronto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...