Villanden Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 Fikk både XCOM og Civ 5 med på kjøpet da jeg forhåndsbestilte Infinite. Jeg ble ikke så dratt inn i Infinite som jeg hadde håpet og forventet, mens XCOM var en ekstremt herlig opplevelse som jeg så absolutt ikke så komme. Så gjennomført på alle måter. Beste indirekte kjøp, evah! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Ah, stemmer, fikk Civ 5 også ja. Har vel kanskje det som en gift ett eller annet sted jeg da. Har du forresten sett bildet jeg posta på forrige side Villery? Fikk forøvrig min første løytnant i sta. Nordmannen Arne "Omega" Karlsen, sniper av klasse. Nå sitter han på et lastebiltak med to thin man med fritt sikte på ham, så jeg skrudde av. Endret 24. juli 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Hæ? Fikk dere Civ5? Det fikk ikke jeg? Endret 24. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 det heter heller ikke "steeling" Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 Ah, stemmer, fikk Civ 5 også ja. Har vel kanskje det som en gift ett eller annet sted jeg da. Har du forresten sett bildet jeg posta på forrige side Villery? Fikk forøvrig min første løytnant i sta. Nordmannen Arne "Omega" Karlsen, sniper av klasse. Nå sitter han på et lastebiltak med to thin man med fritt sikte på ham, så jeg skrudde av. Synes noe av det morsomste i spillet var å se hvilket nickname/callsign de fikk. Noen av dem husker jeg enda. Hadde f.eks. en Ukrainsk Assault-dame som het Anna "WEREWOLF" Popova. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 "Steelingis", hva betyr det? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 Ah, stemmer, fikk Civ 5 også ja. Har vel kanskje det som en gift ett eller annet sted jeg da. Har du forresten sett bildet jeg posta på forrige side Villery? Oh yes. And I wants it! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 "Steelingis", hva betyr det? Steelingis -> Stealing is Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 Det var tull, slim... I'm not stupid! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 Nåehh.. nå skal vi nå ikke... ehm.. jo... altså.. tja.. veit ikke helt med det.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Det var tull, slim... I'm not stupid! Du er flink til å spille dum. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) XCOM er gøy inntil du klarer å kjøre gjennom på Classic Ironman. Når man prøver igjen da blir det klart at alle valgene egentlig kun er en fasade og at det eneste som betyr noe er å trykke ut satelitter raskere enn AltF4 får dates Til gjengjeld er det supergøy inntil da Endret 25. juli 2013 av Error Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Kan anbefale Shadowrun Returns til alle som liker isometriske RPG-er med kampsystemet til nye XCOM. Håper dette er indikativt for de andre Kickstarter-RPG-ene jeg har støttet (Torment, Project Eternity). Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Kuleste instrumentet jeg har sett "A theremin creates a small electromagnetic field. The human body changes the field, and the player can change the field in controlled ways with their hands. Move your hand one way to control the pitch, another way to control the volume, and make small finger movements to make small changes to either." Endret 25. juli 2013 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Sheldon Cooper har spilt theremin lenge, men skal innrømme at han du postet var litt flinkere http://www.youtube.com/watch?v=XPL8u8gJL0A Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Kan anbefale Shadowrun Returns til alle som liker isometriske RPG-er med kampsystemet til nye XCOM. Håper dette er indikativt for de andre Kickstarter-RPG-ene jeg har støttet (Torment, Project Eternity). Var ikke dette på Steam-salg forleden? Jeg husker at jeg var inne på produktsiden på Steam, men snudde i døra og glemte å se på skjermbildene. Hadde jeg gjort det, hadde jeg husket det som et spill jeg var interessert i under kickstarter-kampanjen deres. Takk for påminnelsen. Dette skal kjøpes pronto. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2013 Det var på pre-release tilbud. 10% avslag. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2013 Da var det ikke så ille. Ser ut til at det kanskje kan kjøres på bærbaren min også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå