Lakus Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg gruer meg til de legger ned postkontoret. Posten kommer sakte nok frem som det er, og de snørrungene som jobber på bukitten her oppe vil jeg ikke at skal ta på pakkene mine. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=uYhtEBfLMlo 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg gruer meg til de legger ned postkontoret. Posten kommer sakte nok frem som det er, og de snørrungene som jobber på bukitten her oppe vil jeg ikke at skal ta på pakkene mine. Enig, det blir et sant helvete. Jeg foretrekker postkontor. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Her borte er det Rimi som får pakkene, og der er det knapt kunder. Og fin åpningstid. Lite kø og kan hente når jeg er ferdig på jobb. Vinn-vinn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ser ikke hvorfor det er dumt å smelte sammen butikker og postkontorer. Jeg har aldri hatt en dårlig erfaring med det, i alle fall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det dumme er vel at det forsvinner noen arbeidsplasser. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 AltF4, Shampoo og jeg har reunion. Deilig. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ser ikke hvorfor det er dumt å smelte sammen butikker og postkontorer. Jeg har aldri hatt en dårlig erfaring med det, i alle fall. Jeg har bare dårlig erfaring med det. Hovedsakelig fordi det tar så djevelsk lang tid og så er det så mye styr og krøll. Nei, jeg liker postkontor jeg. I disse dager er det nesten aldri folk der lenger, og jeg kan stå og slarve med kjerringene en god stund før vi alle kommer på at vi har bedre ting å ta oss til. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Høres ikke særlig produktivt ut. Posten er for øvrig både rask og problemfri på denne kanten av landet. Endret 20. juli 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Noen som vet hvordan en kan blokkere slikt som dette? Altså at noen ord er blitt til linker.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Er ikke bare jeg som har blitt bitt av basillen ser jeg ^^, Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Du finner mye rart på youtube, Gormers 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 De der gikk på barne-tv før! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Fra en "Match"-klesbutikk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 IGN med en artikkel om Rjukan http://www.ign.com/articles/2013/07/23/norwegian-town-uses-giant-mirrors-to-escape-the-darkness Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Fra en "Match"-klesbutikk. Er det der så ille da? Langt hyggeligere enn den vanlige stjel og vi henretter deg-beskjeden. Also, Xcom Enemy Unknown er forbanna fett. Helt rått. Crazy good. Awesomeness in binary numbers. Øl i sommerkvelden. Det som gjør det endakulere var at de ga det bort når jeg forhåndsbestilte BioShock Infinite, som jo også er helt ûber. Fikk ett av fjorårets beste spill når jeg kjøpte ett av årets beste spill. DET kaller jeg en god deal. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 tror han henviste til skrivefeilene. Dessverre for meg så hadde jeg allerede xcom liggende, så nå har jeg en liggende i gift-lista mi. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Ja, jo, å glemme et mellomrom er vel så, but still. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå