Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Underpants så vidt jeg husker. I 2007 eller rundt der. Mulig det var en felles jobb også, og at Underpants enten var den originale tegneren eller han som "oppgraderte" den, for jeg kan ikke komme på at jeg var med på den originale tegningen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Sap med boligmarkedet forøvrig. http://www.gaysir.no/forum/index.cfm?sbm=6&traadID=2931616 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg er litt spent på det nye Mad Max-spillet. http://www.youtube.com/watch?v=R9BoSXJtpj4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Det har potensiale til å bli kult ja, ser jeg. Håper WB Games har overtalt Rocksteady til å låne bort litt slåsse-kode fra Batman-spillene. Syns jeg så litt fokus på "hand-to-hand", så da er det forhåpentligvis ikke utenkelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om et eller annet hjørne av internett hvor sverdreplicaer fra filmer og tv-serier pleier å bli lagt opp for salg (utenom eBay)? Prøver å få tak i Needle fra Game of Thrones, men det koster $500 på eBay og thats it av hva jeg har funnet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Ingen av de vanlige sidene mine har dem på lager. Ser ikke ut til at det er tilgjengelig noe sted akkurat nå. Om de skulle få dem på lager igjen, er allikevel de billigste alternativene http://www.valyrians...ark/prod_3.html og http://www.battleord...ord-vs0002.html, såvidt jeg kan se. Endret 16. juli 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Ille stille det var her, da. For å gi alle en oppdatering på mitt populærkulturkonsum om dagen, så blir jeg snart ferdig med enspillerdelen av StarCraft II: Heart of the Swarm, og nærmer meg også slutten på sesong tre av Arrested Development. Så snart jeg er ferdig med sesong fire av sistnevnte, tenker jeg at jeg begynner på sesong to av The Walking Dead (på blu-ray, woho). Straks jeg har fullført StarCraft II lurer jeg på om ikke The Last of Us står for tur. Mmm. Endret 18. juli 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Koser seg i ferien, ser jeg. Starter ferien i morgen kl. 15.00, noe som blir super-mmmm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Starter den ene uka ferie jeg fikk lurt meg til på mandag. Blir greit. Stikker til Stavanger for å få med meg Gladmaten. <3 Endret 18. juli 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Mmmmmøkkapostkontor. Stenger kl 16. Hvem er det som er hjemme fra jobb før kl 16? Mmmmmøøø. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har det samme irriterende problemet, derfor stikker jeg i lunchen. Hvem trenger mat når det er pakker å hente? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hadde jeg jobbet nærmere så kunne jeg gjort det, men når jeg slutter kl 15 (tidligere enn vanlig) og fremdeles bommer med 10 min så er det helt håpløst Lørdag blir visst postdagen min i noen uker fremover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det kommer det til å bli til meg denne uka også, om jeg har flaks og får hentelapp i morra, siden jeg ikke fikk noe i dag. Skjønt, med min flaks, kommer dripper, driptips, juice og hva enn jeg mangler på tirsdag. Etter at jeg har satt meg på flyet hjem til Stavanger. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Blir ikke alle postkontor gjort om til post i butikk nå da? Det ble det her jeg bor i hvert fall. Deilig med åpningstid til kl. 23. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ikke alle. Og her er det utsatt til februar, heldigvis. Det eneste positive med Post-i-butikk er åpningstidene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har en filial i en Bunnpris 300m unna. Ekstremt kjekt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har av en eller annen grunn postkontor på andre sida av ei bompengestasjon selv om det ligger 3 andre postkontor i butikk i ca like lang avstand eller mindre hvorav ett er i min sone (skjønt, her kan jeg ikke parkere kostnadsfritt så...). Jaja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Så vidt jeg har fått med meg, vil Post-i-butikk her, bli lagt til en Mega, med de tåpelige åpningstidene de har. 9 til 20 eller hva søren. Samt at flere av postdamene blir sagt opp. :/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Bestilte Leap Motion i dag og presterte å bestille to stk, og de kan ikke avbryte ordren -.-* Må overtale en kamerat til å kjøpe den andre så slipper jeg å sende i retur og slikt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Mmmmmøkkapostkontor. Stenger kl 16. Hvem er det som er hjemme fra jobb før kl 16? Mmmmmøøø. Jupp. Ser frem til de legger ned postkontoret her! Satser på å spille Xcom: Enemy Unknown i helga. Skal ikke lenger være hos kjæresten hver dag, så får mer tid til å spille fremover. Endret 19. juli 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå