Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om et eller annet hjørne av internett hvor sverdreplicaer fra filmer og tv-serier pleier å bli lagt opp for salg (utenom eBay)? Prøver å få tak i Needle fra Game of Thrones, men det koster $500 på eBay og thats it av hva jeg har funnet.

Lenke til kommentar

Ille stille det var her, da.

For å gi alle en oppdatering på mitt populærkulturkonsum om dagen, så blir jeg snart ferdig med enspillerdelen av StarCraft II: Heart of the Swarm, og nærmer meg også slutten på sesong tre av Arrested Development. Så snart jeg er ferdig med sesong fire av sistnevnte, tenker jeg at jeg begynner på sesong to av The Walking Dead (på blu-ray, woho). Straks jeg har fullført StarCraft II lurer jeg på om ikke The Last of Us står for tur.

Mmm.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Det kommer det til å bli til meg denne uka også, om jeg har flaks og får hentelapp i morra, siden jeg ikke fikk noe i dag.

Skjønt, med min flaks, kommer dripper, driptips, juice og hva enn jeg mangler på tirsdag. Etter at jeg har satt meg på flyet hjem til Stavanger. :p

Lenke til kommentar

Mmmmmøkkapostkontor. Stenger kl 16. Hvem er det som er hjemme fra jobb før kl 16? Mmmmmøøø.

Jupp. Ser frem til de legger ned postkontoret her!

Satser på å spille Xcom: Enemy Unknown i helga. Skal ikke lenger være hos kjæresten hver dag, så får mer tid til å spille fremover.

3exMh6S.jpg

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...