Datasmurf Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Lenge leve cola. Selv om Cola Light og Cola Zero smaker piss. Fortsatt bedre enn noen Pepsi-produkter eller Tab, men likevel … Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Spiste en halvlitersboks med Burn og ble bare pissetrengt. Drakk noen kopper med kaffe og ble bare skeivbeint. Hørte på dagens Bombcast og ble bare tåretrengt. Kjøpte en rull med Smil-sjokolade og ble bare bæsjetrengt. Ikke engang om jeg hadde funnet en Colaflaske det faktisk sto "Lakus" på tror jeg at ansiktsutrykket mitt hadde endret seg. Halvåpen munn med hørbart tung pust, ustødige bein og vindformet hår til alle kanter. Jeg begynner å bli gammel. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Velkommen til livet. Jeg har bøtta nedpå Red Bull og Cola i hele dag, og håper at det kicker inn om noen timer, slik at jeg holder meg våken til ti, sånn at jeg kan kræsje en 12 timers tid. Svimer rundt i avisas lokaler med et eGo-batteri med en SmokTech DCT Mega i den ene handen, colaflaska på baklomma og et kamera i den andre handen, usikker på hvor jeg skal eller hva jeg skal for den saks skyld, mens jeg forstyrrer journalistene for å preike skit for å få tida til å gå. Skulle filme en ung journalist, men hu måtte sminke seg først, og det begynner å bli en stund siden. Ja ja, sånn er livet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Katt fant ut at hun ville kravle opp på skuldrene mine. Rift i nippelen er auau Endret 11. juli 2013 av Error Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Katten til minstesøss driver og biter etter oss bare vi går i nærheten av henne. Plutselig blitt rabiat. Nåde deg om du vil kose. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Sweet Endret 12. juli 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 "Gooncave" høres ut som om det er inspirert av Something Awful. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Minecraftians: Hvordan funker det med disse item-tallene med kolon? F.eks. 35:1 for oransje ull. Sitter og spiller med eldstesønnen til kjæresten, skal bygge hus (ikke av orange ull). Får ikke lov å bruke kolon i tallet jeg skriver på /give. Dette er forøvrig siden jeg bruker: http://minecraft-ids.grahamedgecombe.com/ Endret 12. juli 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Gå i creative, /gamemode 1, fyll opp en kiste med shit. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Hm? Sjonglere mellom gamemodes mener du? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Yes yes. (Minner deg på at vi på Lakusland ikke har glemt deg) Endret 12. juli 2013 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 "/give 35:1" burde funke helt fint, evt "/give HellBrendy 35:1" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2013 Merkelig Får bare beskjed om at "35:1" is not a valid number. Spiller 1.6.2, kan det spile en rolle? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2013 Prøve i singleplayer nå og må innrømme at jeg ikke vet Det funker på serveren, men det kan være Bukkit. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2013 Essentials kanskje, Lakus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2013 Hah! Jeg fant, jeg fant. Litt NSFW, men det får være. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2013 Lite. Prøver å finne ut hvem fyren som holder fargoth-avataren er på bildet jeg posta øverst er. Jeg er nede i høyre hjørne og leker med meg selv, Underpants (så vidt jeg husker) spermer på fargoth-avataren, mens han blir tatt bakfra av B|Real. Der? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2013 Idk. Pikmin på Wii er litt gøy. Hvem tegna det der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå