Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiste en halvlitersboks med Burn og ble bare pissetrengt. Drakk noen kopper med kaffe og ble bare skeivbeint. Hørte på dagens Bombcast og ble bare tåretrengt. Kjøpte en rull med Smil-sjokolade og ble bare bæsjetrengt. Ikke engang om jeg hadde funnet en Colaflaske det faktisk sto "Lakus" på tror jeg at ansiktsutrykket mitt hadde endret seg.

Halvåpen munn med hørbart tung pust, ustødige bein og vindformet hår til alle kanter. Jeg begynner å bli gammel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Velkommen til livet.

Jeg har bøtta nedpå Red Bull og Cola i hele dag, og håper at det kicker inn om noen timer, slik at jeg holder meg våken til ti, sånn at jeg kan kræsje en 12 timers tid.

Svimer rundt i avisas lokaler med et eGo-batteri med en SmokTech DCT Mega i den ene handen, colaflaska på baklomma og et kamera i den andre handen, usikker på hvor jeg skal eller hva jeg skal for den saks skyld, mens jeg forstyrrer journalistene for å preike skit for å få tida til å gå. Skulle filme en ung journalist, men hu måtte sminke seg først, og det begynner å bli en stund siden. Ja ja, sånn er livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...