Gormers Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 http://www.giantbomb.com/articles/ryan-davis-1979-2013/1100-4685/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Vet ikke hvem han er da jeg så å si aldri leser Giantbomb, men trist likevel 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg har sett mye av ham på Quick Looks på Giantbomb. Morsom fyr. Jeg ser også at de har valgt å ikke oppgi dødsårsak. Jeg mener det aldri er noen god ide, da det bare fører til masse spekulasjoner og at folk tror det var selvmord, noe jeg aldri kan tro er tilfellet her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg har ikke sett en eneste spekulasjon blant de hundrevis av tweets og forumposter jeg har lest 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg har ikke sett en eneste spekulasjon blant de hundrevis av tweets og forumposter jeg har lest Det er masse tråder om dette. Google "ryan davis cause of death". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Jesus. Folk trenger hobbyer Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Veldig lei meg. Vi kommer nok til å ha en tribute til ryan Davis på denne ukens Rad Crew-episode Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Way to nevne podcasten overalt, hele tiden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 11 innlegg til nå Lakus, så venter det blomster og konfekt og achievement unlocked vil poppe opp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg kan med andre ord ikke poste mer. Jeg har for mange innlegg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Siden klokka likevel er såpass mye og jeg skal opp om bare tre timer uansett: KAFFE Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg våkna for en time siden, og nå får jeg ikke sove igjen. Dels fordi jeg er skrubbsulten, dels fordi jeg er så våken at man skulle tro jeg hadde inntatt koffeininjeksjoner i dagesvis. :| Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Keep calm and vape on! Nå, mer kaffe! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Ja, jeg koser meg med Iron Brew på VAMO-en og venter utålmodig på 20 ml med Bad Apple, samt Innokin VV passthroughen jeg bestilte, men vil nok ta litt tid før det kommer, så i mens får jeg bare lappe sammen den gamle eGo VV passthroughen og dampe opp juicen som har stått innerst i skapet siden desember … Gir meg også tid til å prøve og finne ut hvilke bøker jeg skal kjøpe for gavekortet på 1000 kr jeg fikk fra Bokklubben. Spesielt siden det ser ut til at jeg bare kan kjøpe tre bøker (for en sum på 747 kr), og alt annet jeg legger til havner utenom gavekortet. :S Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Bokklubben har gått på et par smeller med de gavekortene sine så jeg skjønner at de har lagt noen begrensninger der. Selv hadde jeg rundt 9000kr i gavekort for noen år siden. Var 900 kroner (+-) for hver bokklubb man meldte seg inn i og det var 11 stykk av dem (+-). Jeg gjorde som veldig mange andre og meldte meg inn i alle 11 og bestilte filmer og dritt for mer penger jeg enn burde hatt samvittighet til. Filmene der var skamdyre da, så ble ikke like mange som jeg hadde håpet på, men samlingen ble likevel betydelig større. Gang mine summer opp med en faktor som står i stil med at dette spredte seg som ild i tørt gress på nettet, og presto - lekse lært og begrensninger på gavekort innført Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Ja, det gjorde jeg også, men jeg rakk "bare" å melde meg inn i 5 bokklubber den gangen, før de innførte restriksjoner, siden jeg kom sent til ballet. Ble for det meste bøker, mange store og svindyre som jeg sjelden har brukt, som Kunnskapsforlagets historiske atlas og en drøss med kokebøker, men var mye annet flott som dumpa ned i postkassa med de neste ukene også. Men likevel. 1000 spenn på gavekortet, og du får bare bruke 750 spenn på bøker og må kjøpe en film i stedet for å ikke waste 250 spenn? Irriterende! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Tom for kaffe, mayday, mayday! Dette ender ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå