Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant denne gifen av Dimaga som vinner gruppen sin i en turnering for en god stund siden, hvor han utklasset flere spillere i verdenseliten.

nQBWm.gif

De kaller ham kanskje The fully-capitalized beast from the east (heter jo egentlig DIMAGA), men som dere ser så er han bare en klump med happiness.

Dimaga er en av favorittspillerne mine, uten tvil. En blidere type tror jeg aldri at jeg har sett maken til.

Dette var vel for øvrig under GSL World Championship (tror jeg?), turneringen hvor han ble den første til å slå NesTea i en offisiell ZvZ. Dimaga - en utlending! - brøt NesTeas sinnssyke rekord. Husker jeg ble lamslått. FruitDealer var for øvrig den andre som slo NesTea i ZvZ, det sexy beistet.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

https://www.coolshop...lectors-edition

Hvis den kan bli verdt en del er det nesten så jeg vurderer å kjøpe den.

At prisen på et Wii-spill fra 2009 i en nettbutikk overskrider 500 kan vel tyde på det? :p

De kommer nesten helt sikkert til å gå for en del om en stund, også versjoner som ikke er Collector's. Eller. Lurer på om Nintendo ombestemte seg på hele Limited Edition-greien, da. Noe som ikke ville være så rart, for hvorfor skulle de ikke ville la alle som har en Wii få sjansen til å oppleve et par av de beste GC-spillene med oppdatert kontrollsystem. Sånn egentlig.

Lenke til kommentar

At prisen på et Wii-spill fra 2009 i en nettbutikk overskrider 500 kan vel tyde på det? :p

De kommer nesten helt sikkert til å gå for en del om en stund, også versjoner som ikke er Collector's. Eller. Lurer på om Nintendo ombestemte seg på hele Limited Edition-greien, da. Noe som ikke ville være så rart, for hvorfor skulle de ikke ville la alle som har en Wii få sjansen til å oppleve et par av de beste GC-spillene med oppdatert kontrollsystem. Sånn egentlig.

Nintendo synes å være ganske anti customer i mine øyne. http://kotaku.com/nintendos-region-locking-excuses-are-pretty-weak-664179343

Lenke til kommentar

Da har jeg vært ute og mosjonert for første gang siden jeg pleide å springe til jobb i vinter.

Merker godt at jeg ikke er bygd for å bevege meg hurtig, og at jeg er alt for tung for mine stakkars ledds beste, men det får så være. Jeg kan godt begynne å gå fort utenfor jobb, merker jeg. Vil sannsynligvis ha godt av det, men jeg skal fortsatt ikke inn på et jævla treningssenter igjen. Ble så deprimert sist gang jeg trente aktivt, at det vil jeg ikke begynne med igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...