Gormers Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Tja, for tiden er i alle fall det der for dyrt for meg Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Google Plus. Knis. Tenker det samme. Men en dag, så vil nok de ta opp kampen med Facebook. Hashtags på Facebook er forøvig super-teit. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Fant denne gifen av Dimaga som vinner gruppen sin i en turnering for en god stund siden, hvor han utklasset flere spillere i verdenseliten. De kaller ham kanskje The fully-capitalized beast from the east (heter jo egentlig DIMAGA), men som dere ser så er han bare en klump med happiness. Dimaga er en av favorittspillerne mine, uten tvil. En blidere type tror jeg aldri at jeg har sett maken til. Dette var vel for øvrig under GSL World Championship (tror jeg?), turneringen hvor han ble den første til å slå NesTea i en offisiell ZvZ. Dimaga - en utlending! - brøt NesTeas sinnssyke rekord. Husker jeg ble lamslått. FruitDealer var for øvrig den andre som slo NesTea i ZvZ, det sexy beistet. Endret 5. juli 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 https://www.coolshop...lectors-edition Hvis den kan bli verdt en del er det nesten så jeg vurderer å kjøpe den. At prisen på et Wii-spill fra 2009 i en nettbutikk overskrider 500 kan vel tyde på det? De kommer nesten helt sikkert til å gå for en del om en stund, også versjoner som ikke er Collector's. Eller. Lurer på om Nintendo ombestemte seg på hele Limited Edition-greien, da. Noe som ikke ville være så rart, for hvorfor skulle de ikke ville la alle som har en Wii få sjansen til å oppleve et par av de beste GC-spillene med oppdatert kontrollsystem. Sånn egentlig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Lakus har bursdaaaaaa Gratulerer med dagen Mr. Verdensfarer Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 At prisen på et Wii-spill fra 2009 i en nettbutikk overskrider 500 kan vel tyde på det? De kommer nesten helt sikkert til å gå for en del om en stund, også versjoner som ikke er Collector's. Eller. Lurer på om Nintendo ombestemte seg på hele Limited Edition-greien, da. Noe som ikke ville være så rart, for hvorfor skulle de ikke ville la alle som har en Wii få sjansen til å oppleve et par av de beste GC-spillene med oppdatert kontrollsystem. Sånn egentlig. Nintendo synes å være ganske anti customer i mine øyne. http://kotaku.com/nintendos-region-locking-excuses-are-pretty-weak-664179343 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Ingen av dere som har epostadressa til Grete Faremo, vel? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Nei, men jeg har en hest med diamantarmor ved navn Dooferschmidtz i Minecraft. Hjelper det? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Gratulerer med dagen, Lakus! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Nei, men jeg har en hest med diamantarmor ved navn Dooferschmidtz i Minecraft. Hjelper det? Dessverre. Hjelper meg ikke mye. Trodde det var [email protected], men den gang ei. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Gratulerer med både bursdag og Dooferschmidtz, Pakus Makus Sjokoladekakus. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Gratulerer med dagen Lakus! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Ha, var inne på Canal Digital for å legge til noen valgfrie kanaler, og kom da over en som heter GINX. Viser seg at det er en ren spillkanal som viser nyheter og gameplay fra spill. Konge. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Hva er egentlig den "EKSTRA"-greia på folk sine profilbilder? Endret 7. juli 2013 av Gormers Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Hva er egentlig den "EKSTRA"-greia på folk sine profilbilder? Folk som bidrar med noen stakkarslige kroner til forumet en gang i måneden, og så får de tilgang til Xtra-artikler fra Hardware.no. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Så den aprilsnarren diskusjon.no hadde en gang, var sånn halvveis sann Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Da har jeg vært ute og mosjonert for første gang siden jeg pleide å springe til jobb i vinter. Merker godt at jeg ikke er bygd for å bevege meg hurtig, og at jeg er alt for tung for mine stakkars ledds beste, men det får så være. Jeg kan godt begynne å gå fort utenfor jobb, merker jeg. Vil sannsynligvis ha godt av det, men jeg skal fortsatt ikke inn på et jævla treningssenter igjen. Ble så deprimert sist gang jeg trente aktivt, at det vil jeg ikke begynne med igjen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Hvordan kan du bli deppa av å trene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Vet vel ikke jeg, vel. Jeg var på grensa til å bli suicidal der jeg sto og løftet vekter eller sprang på tredemølla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå