Eplefe Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Feiret en vel endt arbeidsdag med å sette på tevannet på min egen hånd. Kokt hud lukter morsomt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Det er flere millioner mennesker som demonstrerer i Egypt nå, i det som kanskje er den største protesten i landets historie. Aftenposten melder at flere ungdommer blir forvirret over lovregler angående solarium. Det sjokkerende er at de gjør opprør selv om solarium overhodet ikke er regulert i Egypt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Feiret en vel endt arbeidsdag med å sette på tevannet på min egen hånd. Kokt hud lukter morsomt. Ikke sant? En kompis "grilla" fingeren sin ved å spraye Axe inn i en colaflaske og tenne på. Fyren holdt fingeren over. Huden boblet og kokte. Forferdelig syn, forferdelig lukt. Lukta satt jo faen meg fast i rommet i flere dager, uansett hvor mye vi lufta. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg er ikke for å klage på gratistjenester jeg selv velger om jeg vil bruke eller ikke altså, men den nye Facebook-oppdateringen... DEN er rotete og jævlig den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Hæ? Har det kommet enda en Facebook-oppdatering? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Tror den er frivillig foreløpig. Legger en fane-sak ti venstre i bildet, masse vennegreier til høyre i bildet og selve Facebook-vinduet blir himla smalt. Når du så begynner å chatte med noen blir det bare et salig leven av farger, vinduer og tekst jeg ikke har sett maken til, Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Humm. Hvordan får du tilgang til ny greie? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Meh.. Jobb fra 15-23 er hardt når en ikke er vandt til det! Endret 1. juli 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Humm. Hvordan får du tilgang til ny greie? Ikke riktig sikker. Sånn. Nå tror jeg Eplefe har noe å gjøre i helga. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Ikke riktig sikker. Sånn. Nå tror jeg Eplefe har noe å gjøre i helga. 3D-latteart er så kjeeedelig. Og smaker vondt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Meh.. Jobb fra 15-23 er hardt når en ikke er vandt til det! Morsommere å jobbe fra 07 til 23... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Syntes det var latterlig slitsomt å jobbe 11 00-20 30 i en lengre periode. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 3D-latteart er så kjeeedelig. Og smaker vondt. At det smaker vondt kan jeg til en viss grad forstå (for mye krem, kanskje?) men at det er kjedelig er jeg vel ikke helt enig i. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2013 Krem? Det er ingen krem der, men skummet er knusktørt for å kunne stå sånn, og dermed ikke særlig godt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Tror forsåvidt det er brukt sjokoladesaus der med fiskene, som heter etching, og - vel, jeg tror det er sånn - ikke er lov i ren latteart. De har en egen gren for latte art med etching. Fant denne gifen av Dimaga som vinner gruppen sin i en turnering for en god stund siden, hvor han utklasset flere spillere i verdenseliten. De kaller ham kanskje The fully-capitalized beast from the east (heter jo egentlig DIMAGA), men som dere ser så er han bare en klump med happiness. Var omtrent sånn jeg følte meg i dag, da jeg fant en del Dreamcast-spill jeg aldri fikk tak i tidligere på Game. De solgte dem for knapper og glansbilder, men samtidig oppdaget jeg at de tydeligvis har begynt å spekulere i spill som er vanskelige å få tak i over disk i Europa eller bare bent fram sjeldne. Brukt Fire Emblem: Radiance (Wii) til 800 (!?!?!), brukt Metroid Prime Trilogy til nesten 900 .. :| Førstnevnte er ikke så nøye etter at Awakening kom på 3DS, men alle burde egentlig få spille de to første Metroid Prime-spillene med Wii-styringen fra Corruption. Heldigvis så jeg akkurat den situasjonen komme med en så latterlig bra bundle, så den sikret jeg meg da den fremdeles gikk til normalpris. Likevel hadde de Wii-versjonen av Sin and Punishment til 300 kroner og som en del av et 2-for-3-tilbud. Er ikke det minst like nisje som Fire Emblem til en fullstørrelse-konsoll? Veldig japanske, cut-scene tunge taktiske rollespill er liksom ikke det mest mainstream jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Tipper at Google Plus snart tar innpå Facebook - Facebook blir jo slaktet for hver eneste oppdatering, og det er forståelig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Uff, er nok helt umulig å få tak i Metroid Prime Trilogy til akseptabel pris nå Googre Praus tar forøvrig neppe snart over, uansett hvor mye de tvangsintegrerer folk med gmail. Endret 4. juli 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Uff, er nok helt umulig å få tak i Metroid Prime Trilogy til akseptabel pris nå Googre Praus tar forøvrig neppe snart over, uansett hvor mye de tvangsintegrerer folk med gmail. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/60394-metroid-prime-trilogy-collectors-edition Hvis den kan bli verdt en del er det nesten så jeg vurderer å kjøpe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå