Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer, Shampoo! (og Altf4, I guess)

Haha, høres ut som at de er gravide eller forlovede eller noe.

Dagens esport-link: MLG Spring Tournament dag to!

Litt kjedelig PvP nå (er ikke en fan av mirror matches), men det tegner til å bli noen gode matcher senere i dag.

Kan jeg forresten anbefale The Edge of Space? Early Access på Steam nå. Det er Terraria (som jo er, as we all know, ca. verdens beste spill), bare IN SPAAAAACE.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud dere suger.

Jeg synes egentlig Terraria er bedre enn Minecraft, selv om førstnevnte neppe hadde vært mulig uten at Minecraft banet vei. Flere skitne hemmeligheter: Jeg synes Minecraft var mye morsommere å spille i alpha/beta enn nå. Greien er at der Terraria faktisk er et morsomt spill i tillegg til sandkassen og klarer å kombinere de to elementene på en meningsfylt måte, så var aldri Minecraft det. Og når de prøvde å legge et spill oppå, så var det sånn firkantet klosse i stjerneformet hull-opplegg. Det føltes ikke som noen meningsfull utvidelse av det som gjorde spillet bra, bare feature creep.

Spiller dere iallefall Planetside 2? Det er det mest "next-gen-ete" spillet som finnes per nå, bortsett fra at jeg tror aldri de selv har brukt akkurat det buzzwordet.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Spiller dere iallefall Planetside 2? Det er det mest "next-gen-ete" spillet som finnes per nå, bortsett fra at jeg tror aldri de selv har brukt akkurat det buzzwordet.

Nei, jeg likte ikke det heller. :p

Jeg spiller Civ 5 og CKII nå og da, da. Når jeg ikke sitter i et eller annet MMO eller legger kabal that is.

Lenke til kommentar

Spilte vel Planetside i 20 minutter før jeg ble lei. Skjønner ikke helt hva som er så "next-gen-ete" med det.

Edit: Kan til dels si meg enig, med tanke på størrelsen på konseptet, men som "battlefield mmo" syns jeg utførelsen ble for tynn. Sprettert-våpen og mmorpg-verden (stor med lite i mellom plassene).

Tror kanskje jeg ikke spilte det lenge nok, noe jeg kanskje burde gjøre, all ros spillet har fått tatt i betraktning.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Hehe. Har 8 gb ram og AMD A10 så den burde være god nok for i hvert fall noe. Minecraft vet jeg at den klarer, for det har jeg prøvd.

Angrer litt på at jeg ikke begynte med Team Fortress 2.

Also, Shampis eller Zealuu, når jeg har installert StarCraft 2 HotS på den stasjonære og aktivisert det på Battle,net, kan jeg laste det ned fra profilen min da, eller må jeg ha disken?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...