Datasmurf Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 han bare ville spille minigolf på Jippii.no. Så minigolf og Jippii.no eksisterer enda? Da vet jeg hva jeg skal bruke denne kvelden på! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Gratulerer, Shampoo! (og Altf4, I guess) Haha, høres ut som at de er gravide eller forlovede eller noe. Dagens esport-link: MLG Spring Tournament dag to! Litt kjedelig PvP nå (er ikke en fan av mirror matches), men det tegner til å bli noen gode matcher senere i dag. Kan jeg forresten anbefale The Edge of Space? Early Access på Steam nå. Det er Terraria (som jo er, as we all know, ca. verdens beste spill), bare IN SPAAAAACE. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Ble aldri 100 prosent betatt av Terraria, vet ikke helt hva det var, men ble aldri sittende så altfor lenge med det. Så jeg tror jeg står over enn så lenge, selv om flyvende haier frister litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Ja, Terraria lå aldri helt for meg heller, men så igjen. Alt jeg gjorde i Minecraft var å sette på flying og godmode og sprenge meg selv ned til bedrock i noen timer før jeg ble lei. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Herregud dere suger. Jeg synes egentlig Terraria er bedre enn Minecraft, selv om førstnevnte neppe hadde vært mulig uten at Minecraft banet vei. Flere skitne hemmeligheter: Jeg synes Minecraft var mye morsommere å spille i alpha/beta enn nå. Greien er at der Terraria faktisk er et morsomt spill i tillegg til sandkassen og klarer å kombinere de to elementene på en meningsfylt måte, så var aldri Minecraft det. Og når de prøvde å legge et spill oppå, så var det sånn firkantet klosse i stjerneformet hull-opplegg. Det føltes ikke som noen meningsfull utvidelse av det som gjorde spillet bra, bare feature creep. Spiller dere iallefall Planetside 2? Det er det mest "next-gen-ete" spillet som finnes per nå, bortsett fra at jeg tror aldri de selv har brukt akkurat det buzzwordet. Endret 29. juni 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Har prøvd Terraria, men syntes Minecraft er mer morsomt. Ble lei etter en kort stund og rørte det aldri igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Screw you guys. Kom nettopp opp fra tre timer i 44 grader varmt vann. Island har sine gode sider, selv om det er goldt her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Spiller dere iallefall Planetside 2? Det er det mest "next-gen-ete" spillet som finnes per nå, bortsett fra at jeg tror aldri de selv har brukt akkurat det buzzwordet. Nei, jeg likte ikke det heller. Jeg spiller Civ 5 og CKII nå og da, da. Når jeg ikke sitter i et eller annet MMO eller legger kabal that is. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg digget Terraria. Har bare spilt det i 150 timer. Det rom-spillet der så litt interessant ut. 10 Euro er også ingenting... Skal vurdere det, mens jeg jobber meg mot å få alle trade cards i Steam. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Spilte vel Planetside i 20 minutter før jeg ble lei. Skjønner ikke helt hva som er så "next-gen-ete" med det. Edit: Kan til dels si meg enig, med tanke på størrelsen på konseptet, men som "battlefield mmo" syns jeg utførelsen ble for tynn. Sprettert-våpen og mmorpg-verden (stor med lite i mellom plassene). Tror kanskje jeg ikke spilte det lenge nok, noe jeg kanskje burde gjøre, all ros spillet har fått tatt i betraktning. Endret 29. juni 2013 av Villanden Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Planetside 2 var gøy, men jeg hadde aldri noen å spille det fast med, så jeg fikk ikke satt meg ordentlig inn i det. Edit: Kom forresten hjem fra Gamer.no grillfest nå nettopp. Those guys sure know how to partayh. Endret 30. juni 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Spiller Risen for tida. Hadde glemt hvilken perle det var! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Selv er jeg på vei til å sjekke hva den bærbare PC'en kan og ikke kan dra. Prøver først med Borderlands 2 Dama er borte i ei uke så får litt tid til sånt nå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Min bærbare kjører ikke Minecraft en gang.. Mainnsjit. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Hehe. Har 8 gb ram og AMD A10 så den burde være god nok for i hvert fall noe. Minecraft vet jeg at den klarer, for det har jeg prøvd. Angrer litt på at jeg ikke begynte med Team Fortress 2. Also, Shampis eller Zealuu, når jeg har installert StarCraft 2 HotS på den stasjonære og aktivisert det på Battle,net, kan jeg laste det ned fra profilen min da, eller må jeg ha disken? Endret 30. juni 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Herre, jeg har aldri blitt så engasjert av en fotballkamp før, men sjansen til å slå RBK er stor nok til at til og med jeg er engasjert og aktiv i kampen. Nesten skremmende. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Det er flere millioner mennesker som demonstrerer i Egypt nå, i det som kanskje er den største protesten i landets historie. Aftenposten melder at flere ungdommer blir forvirret over lovregler angående solarium. Endret 30. juni 2013 av Error Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Alt du registrerer på Battlenet-kontoen din kan du laste ned derfra, tilbake til Diablo 2/LoD. Så ja. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) What he said. Du får også med alt som måtte høre til profilen din, som for eksempel hotkey-profiler. Apropos SC2, jeg har endelig fått tid til å spille det litt aktivt igjen. Deilig å spille i high diamond igjen, men litt flaks kommer jeg i master league før militæret. Endret 30. juni 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Nice. Får ikke helt bestemt meg for hva jeg skal prøve å få spilt denne uka, tror det kan bli Heart of the Swarm. Eller Devil May Cry. Eller Metal Gear Rising. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå