Sexylubb1 Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Kan jo melde at jeg endelig har fått vitnemålet mitt, og etter flere år med hardt arbeid går jeg nå ut av videregående med like over 6 i snitt. Så var det bare å vite hva man skal bruke dette tallet på. Jøss. Gratulerer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Imponerende, Shampoo. Grattis. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Men jeg har et år i militæret jeg kan bruke til å tenke meg om. Heldige mannen. Hvor og når starter din militære karriere? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Hæren, logistikk, Bardufoss, 14. august. Sir. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 På stedet hvil, Menig. Logistikk er vel ikke det verste du kunne ha havnet i. Bare å slite seg gjennom rekrutten. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg kjente to stykker fra logistikk, han ene kunne drikke en halvliter på etpar sekunder og han andre klarte å lage det han kalte "fettlyd med moinn". Han kunne også ei regle "fett fett samma kor det sett så læng det sett på kukskaftet mett". Velbekomme! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg håper jeg også får kommet i så nobelt selskap. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 De er helt oppe på topplisten min hva gjelder folk. Min førstegangstjeneste var kjempebra, fikk venner jeg har ennå og opplevde ting som jeg ikke ville gjort noe annet sted ellers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Gratulerer så mye, Shampoo! Kudos! Jeg ble nektet inngang til militæret, ikke at jeg lå våken og grein for det. Var vel mer min lykkeligste dag så langt. De ville ikke ha meg til siviltjeneste heller, så jeg soste vekk enda et år på VGS i stedet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Gratulerer så mye, Shampoo! Kudos! Jeg ble nektet inngang til militæret, ikke at jeg lå våken og grein for det. Var vel mer min lykkeligste dag så langt. De ville ikke ha meg til siviltjeneste heller, så jeg soste vekk enda et år på VGS i stedet. Du kan få overta min plass i Heimevernet om du har lyst til å oppleve åssen det er. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Takk for gratulasjonene, folkens. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Du kan få overta min plass i Heimevernet om du har lyst til å oppleve åssen det er. Nei takk. Har aldri hatt noe som helst ønske å ha noe med militæret eller siviltjenesten å gjøre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Shampoo har mye å takke meg for. Er jeg som har hørt ham i alle fagene før prøver og sånt. Gitt ham gulrot når han trenger det og pisk når han bare ville spille minigolf på Jippii.no. 2 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Gratulerer Shampoo! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Så du er grunnen til at han har gjort det såpass bra ? Sommeren forsvant akkurat nå, regn kan vente til høsten. Da jeg er i regnbyen i det minste. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Tror det er met sånn at han hadde gjort det bedre uten meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Må ikke undervurdere viktigheten av moralsk støtte. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Definitivt. AltF4 har vært min beste venn i tider hvor jeg ikke har hatt så mange andre å gå til. Hverdagen hadde vært langt kjedeligere uten ham, og når man til tider er utslitt og litt lei er det gull å ha noen å prate og le med. Endret 28. juni 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Gratulerer Shampoo! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Gratulerer, Shampoo! (og Altf4, I guess) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå