Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Kanskje tidenes minst diskre hint til arrangering av sommertreff falt i vasken. 20 minutter av paint-shop tiden min tilbake pls :cry:

 

Prøve igjen

Lht8qpV.png

 

Ellers blir det Magic: The Gathering kveld med gutta nå i ettermiddag. Mest for nostalgiens skyld egentlig. Blir morsomt å dra frem alle de gamle kortene igjen (disclaimer: Jeg er helt jøde på samlekort og har ikke betalt 1 krone, sneaky sneak)

 

Edit: Takk Shampoo, det varmer

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SO1 SOMMERTREFF ER EN IDÉ.

 

Jeg har kåken for meg selv i nesten to uker i sommer, så jeg har ikke noe imot å stå for location.

 

Edit: Jeg bor for så vidt langt inne i huttaheita (Indre Østfolds dype skoger), så jeg vet ikke helt om det er det mest praktiske. Men når fem (?) østlendingsforumitter klarte å komme seg til treffet i Bergen, skal det kanskje gå bra allikevel..?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Kanskje tidenes minst diskre hint til arrangering av sommertreff falt i vasken. 20 minutter av paint-shop tiden min tilbake pls :cry:

 

Prøve igjen

Lht8qpV.png

 

Ellers blir det Magic: The Gathering kveld med gutta nå i ettermiddag. Mest for nostalgiens skyld egentlig. Blir morsomt å dra frem alle de gamle kortene igjen (disclaimer: Jeg er helt jøde på samlekort og har ikke betalt 1 krone, sneaky sneak)

 

Edit: Takk Shampoo, det varmer

Jeg har ikke fri i sommer. :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...