Error Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Kanskje tidenes minst diskre hint til arrangering av sommertreff falt i vasken. 20 minutter av paint-shop tiden min tilbake pls Prøve igjen Ellers blir det Magic: The Gathering kveld med gutta nå i ettermiddag. Mest for nostalgiens skyld egentlig. Blir morsomt å dra frem alle de gamle kortene igjen (disclaimer: Jeg er helt jøde på samlekort og har ikke betalt 1 krone, sneaky sneak) Edit: Takk Shampoo, det varmer Endret 25. juni 2013 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) SO1 SOMMERTREFF ER EN IDÉ. Jeg har kåken for meg selv i nesten to uker i sommer, så jeg har ikke noe imot å stå for location. Edit: Jeg bor for så vidt langt inne i huttaheita (Indre Østfolds dype skoger), så jeg vet ikke helt om det er det mest praktiske. Men når fem (?) østlendingsforumitter klarte å komme seg til treffet i Bergen, skal det kanskje gå bra allikevel..? Endret 25. juni 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Sommerteff men men er ikke tilbake i Bergen før i høst. Blir med en annen gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Burde nesten sett den sammen alle sammen Ahahaha … Fantastisk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Kanskje tidenes minst diskre hint til arrangering av sommertreff falt i vasken. 20 minutter av paint-shop tiden min tilbake pls Prøve igjen Ellers blir det Magic: The Gathering kveld med gutta nå i ettermiddag. Mest for nostalgiens skyld egentlig. Blir morsomt å dra frem alle de gamle kortene igjen (disclaimer: Jeg er helt jøde på samlekort og har ikke betalt 1 krone, sneaky sneak) Edit: Takk Shampoo, det varmer Jeg har ikke fri i sommer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Må bare si det; Fy faen hvor rått Ringenes Herre er! I'm done. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Hvilken Ringenes Herre? Peter Jacksons filmer? Lego-spillet? Bøkene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Ralph Bakshis animasjonsfilm? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Jeg siktet nok helst til filmene, men er jo selve historia som er så bra! Also; http://www.leekspin.com/ Endret 26. juni 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Nostalgisk om dagen, Crax? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Klassiker! Og eneste bra som har kommet fra den serien der. Digger "Ievan Polkka". 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Sparte nettopp 120 spenn ved å google "rabattkode (nettbutikk)". *klappersegpåskuldra* Godt med skattepenger. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Klassiker! Og eneste bra som har kommet fra den serien der. Digger "Ievan Polkka". Samme her!!! https://www.youtube.com/watch?v=TO9SrO0GOwM Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Her var det stille.. Game of Thrones er faen meg dritbra. Sånn, nå tenker jeg det skal bli liv her. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Jah, Game of Thrones er dritbra! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Kan jo melde at jeg endelig har fått vitnemålet mitt, og etter flere år med hardt arbeid går jeg nå ut av videregående med like over 6 i snitt. Så var det bare å vite hva man skal bruke dette tallet på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Horer og sprit, obviously. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 God damn. Grattis. Noe som frister mer enn noe annet? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) @Lakus: Er redd bordeller ikke har opptakskrav, dessverre. I alle fall ikke for kundene. @Villanden: Psykologi, medisin, internasjonale relasjoner -> diplomati og spilldesign er det mest aktuelle for øyeblikket. Men jeg har et år i militæret jeg kan bruke til å tenke meg om. Endret 28. juni 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå