Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wut. Jeg synes da jeg ser ultralisk/infestor hele tiden.

 

Snute er imidlertid EKSTREMT god i mid-game, og baserer derfor mye av spillet sitt i mid tier-units, deriblant roaches, hydras og ling/bling/muta. Ikke at han er redd for å kjøre infestor/brood lord/ultralisk, men som regel kommer han best ut av det om han klarer å holde motstanderen sin tilbake ved å kaste store mengder unnværlige enheter på ham.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Det som skuffer litt med SC2 streaming er at 99% av tiden ser man kun de mest "basic" unit types fra hver rase. Hvor ofte er det en Ulralisk ute og går liksom. Nesten aldri

 

Kommer jo an på hvem som spiller, først og fremst (som Shampoo sier) og av og til på hvor lenge kampen varer. Du skal ha vært ganske uheldig for ikke å se Ultralisks i aksjon nå i HoTS.

Lenke til kommentar

Så Jurassic Park 3D på kino i går kveld. "3D-effektene" var til tider irriterende, men det var verdt det bare for å få se min favorittfilm fra barndommen på det store lerretet igjen.

Forrige gang jeg så den på kino var jeg 8 år gammel, og min far satt ved siden av og snorket gjennom brorparten av filmen, et irritasjonsmoment jeg definitivt ikke savnet under gårsdagens visning.

 

Worth 'em bucks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...