AltF4 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Går det beltet der rundt bare det ene benet eller begge to? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ser ut som det går rundt det ene beinet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 snip Hva kan man egentlig forvente av han som lagde filmen som er universalt kjent som verste film noensinne? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Room_(film) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hadde hjulpet mye bare å kneppe vesten. Så forresten After Earth forleden dag - det er den mest forglemmelige filmen jeg kan huske å ha sett. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 http://www.twitch.tv/taketv Norges esporthåp i aksjon! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Endret 23. juni 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Det som skuffer litt med SC2 streaming er at 99% av tiden ser man kun de mest "basic" unit types fra hver rase. Hvor ofte er det en Ulralisk ute og går liksom. Nesten aldri Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Wut. Jeg synes da jeg ser ultralisk/infestor hele tiden. Snute er imidlertid EKSTREMT god i mid-game, og baserer derfor mye av spillet sitt i mid tier-units, deriblant roaches, hydras og ling/bling/muta. Ikke at han er redd for å kjøre infestor/brood lord/ultralisk, men som regel kommer han best ut av det om han klarer å holde motstanderen sin tilbake ved å kaste store mengder unnværlige enheter på ham. Endret 23. juni 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det som skuffer litt med SC2 streaming er at 99% av tiden ser man kun de mest "basic" unit types fra hver rase. Hvor ofte er det en Ulralisk ute og går liksom. Nesten aldri Kommer jo an på hvem som spiller, først og fremst (som Shampoo sier) og av og til på hvor lenge kampen varer. Du skal ha vært ganske uheldig for ikke å se Ultralisks i aksjon nå i HoTS. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Så Jurassic Park 3D på kino i går kveld. "3D-effektene" var til tider irriterende, men det var verdt det bare for å få se min favorittfilm fra barndommen på det store lerretet igjen. Forrige gang jeg så den på kino var jeg 8 år gammel, og min far satt ved siden av og snorket gjennom brorparten av filmen, et irritasjonsmoment jeg definitivt ikke savnet under gårsdagens visning. Worth 'em bucks! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Og din far bare pff, dinosaurer, de var mye større rundt der jeg bodde som barn. 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hvordan klarte han å snorke seg gjennom Jurrasic Park..? Skulle gjerne sett den selv, men den lokale kinoen har ikke satt den opp 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Han har slitt med søvnapne så lenge jeg kan huske, så han har alltid hatt lett for å sovne titt og ofte der det passer minst, som f.eks i en kinosal for maksimal flauhet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Burde nesten sett den sammen alle sammen Endret 25. juni 2013 av Error 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Øy, jeg liker både Jurassic Park og 3D-filmer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Eplers, GTFO du blokkerer skjermen! EDIT: Autocorrect.... Endret 25. juni 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Traileren til Dreamfall Chapters er muligens den beste spilltraileren på veldig lenge! Endret 25. juni 2013 av Craxmerax 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Burde nesten sett den sammen alle sammen Tror dette er første gang jeg "upvoter" et innlegg på diskusjon.no. Bravo, I say. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå