Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DATASMURF TA Å HÅLL SJEFTEN DIN FY FAAN

Datasmurf, du har helt rett.

 

Begge disse svarene er riktige for denne tråden. Den er et slags enigma som steg ut fra forumets splittelse og uunngåelige kollisjon. Den lever et parallelt liv med Den Nye Forumkafeen, men med dens forgjengers grunnlag og navn. Dette er en tråd fanget mellom nytt og gammelt, separert av splittelse og levert fra døden med et løfte om å være og ikke være.

 

... Noe sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

DATASMURF TA Å HÅLL SJEFTEN DIN FY FAAN

Datasmurf, du har helt rett.

 

Begge disse svarene er riktige for denne tråden. Den er et slags enigma som steg ut fra forumets splittelse og uunngåelige kollisjon. Den lever et parallelt liv med Den Nye Forumkafeen, men med dens forgjengers grunnlag og navn. Dette er en tråd fanget mellom nytt og gammelt, separert av splittelse og levert fra døden med et løfte om å være og ikke være.

 

... Noe sånt.

Ja, det var noe sånt jeg tenkte meg.

Lenke til kommentar

Windows 8 er som ME/Vista all over again. Ingen grunner til å velge det om du kan slippe.

Det er det jeg alltid har sagt. Det virker som om gode Windows-versjoner kommer som annenhver.

 

3.1 var bra, 95 var forjævlig, 98 var ok (bra i forhold til 95), ME var forjævlig, 2000 var kung, men så kommer unntaket, nemlig XP som var fantastisk, Vista var røv, 7 er fantastisk, 8 er meh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...