Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Wtf. Det er jo greier jeg hørte på da jeg var liten. Endret 20. juni 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Wtf. Det er jo greier jeg hørte på når da jeg var liten. Hvorfor er det wtf? begynner du å bli gammel? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg tenkte mer i retning av at du må være sånn 14 eller noe. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Faren min fikk satt forskjellige sanger av f.eks Sting, The police og så videre inn i hode mitt... I'm an Eeeenglishman in NEÅÅRRRK.. Edit: og ja: Rod Stewart burde være med på den listen.. Endret 20. juni 2013 av SLi Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 I'm an Eeeenglishman in NEÅÅRRRK.. Haha, trente på ett kjellergym som hadde en forferdelig eurodanceremix av den på cd'n som sto på repeat der 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 The horror... I DINA GYLDBRUNA ØGON! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Her er noe for deg, Slimda. http://www.kdrv.com/taser-used-on-naked-i-5-wanderer/ Bare synd(?) du er så langt unna Oregon … Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Ellers har en mann i følge Dagbladet "falt åtte meter i betonggulv". Å legge åtte meter i høyden med våt betong på en plass hvor folk kan falle gjennom det virker litt lite gjennomtenkt spør du meg Endret 21. juni 2013 av Error Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Hva er dette slags topic? (Lusker seg inn på ukjent territorium...) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Basert på forgjengeren til DNFK, Siste Ordet, bare at dette er versjonen som dukket opp på innlegg.no da de var splittet fra diskusjon.no. Om jeg har forstått det rett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 DATASMURF TA Å HÅLL SJEFTEN DIN FY FAAN Datasmurf, du har helt rett. Begge disse svarene er riktige for denne tråden. Den er et slags enigma som steg ut fra forumets splittelse og uunngåelige kollisjon. Den lever et parallelt liv med Den Nye Forumkafeen, men med dens forgjengers grunnlag og navn. Dette er en tråd fanget mellom nytt og gammelt, separert av splittelse og levert fra døden med et løfte om å være og ikke være. ... Noe sånt. 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Vurderer ny PC nå i sommer, men bør jeg gå for Win 7 eller Win 8? Har hatt Win 7 i noen år nå og vært veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Ser vel ingen grunn til å gå for Win8 hvis ikke du skall ha ettellerannet med touchskjerm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 DATASMURF TA Å HÅLL SJEFTEN DIN FY FAAN Datasmurf, du har helt rett. Begge disse svarene er riktige for denne tråden. Den er et slags enigma som steg ut fra forumets splittelse og uunngåelige kollisjon. Den lever et parallelt liv med Den Nye Forumkafeen, men med dens forgjengers grunnlag og navn. Dette er en tråd fanget mellom nytt og gammelt, separert av splittelse og levert fra døden med et løfte om å være og ikke være. ... Noe sånt. Ja, det var noe sånt jeg tenkte meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Ser vel ingen grunn til å gå for Win8 hvis ikke du skall ha ettellerannet med touchskjerm. Sant det. Går for Win 7 jeg. Har lest at det er best med tanke på litt eldre spill også. http://www.youtube.com/watch?v=WwO9Kvrpw4E Endret 22. juni 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Windows 8 er som ME/Vista all over again. Ingen grunner til å velge det om du kan slippe. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg har egentlig aldri gitt Windows 8 en sjanse på grunn av brukergrensesnittet. Mistet all interesse med en gang. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Windows 8 er som ME/Vista all over again. Ingen grunner til å velge det om du kan slippe. Det er det jeg alltid har sagt. Det virker som om gode Windows-versjoner kommer som annenhver. 3.1 var bra, 95 var forjævlig, 98 var ok (bra i forhold til 95), ME var forjævlig, 2000 var kung, men så kommer unntaket, nemlig XP som var fantastisk, Vista var røv, 7 er fantastisk, 8 er meh. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Årets innlegg? Skal prøve å ringe nettbanken min, på tide å betale regningene mine. Angrer som en hund på at jeg byttet til Tele2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå