Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ny iPhone i dag (Weeey), men når jeg skulle sette på en screen protector så feilet jeg totalt. Fikk den aldri til å passe og når jeg til slutt var nær å få den til å passe så var det så skitten på undersiden at den ikke kunne brukes.. Jaja. Var 200kr det.. Vurderer å returnere til Elkjøp og så si at den bare datt av O.o

Lenke til kommentar

Gullars og Teskjekjerringa også. Har en dvd med noen få episoder av Gullars. Må si jeg måtte le litt når jeg så det igjen og tenkte på at Indigo faktisk bor i et bosspann ved siden av det store huset til Marianne. Når en var liten tenkte en ikke over slikt.

Endret av Crazy Joe Davola
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ny iPhone i dag (Weeey), men når jeg skulle sette på en screen protector så feilet jeg totalt. Fikk den aldri til å passe og når jeg til slutt var nær å få den til å passe så var det så skitten på undersiden at den ikke kunne brukes.. Jaja. Var 200kr det.. Vurderer å returnere til Elkjøp og så si at den bare datt av O.o

No offence, men å betale 200 riksdaler for en syltynn plastfille med et ørlite lag med lim under..

calculations-if-my-calculations-are-correct-thats-bullshit.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det tyder bare på en dårlig oppvekst. Om foreldrene dine ikke "påtvang" deg musikken fra deres oppvekst, har du ikke hatt en bra nok oppvekst i mine øyne. Jeg likte ikke all musikken mine foreldre spilte, men etter hvert begynte jeg å elske Steely Dan, jazz, blues og klassisk, like mye som jeg elsker rock, The Beatles og Knutsen & Ludvigsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...