SLi Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Jordbær og banan versjonene smaker melk og vann... Sjokoladeshake all the way, som Villanden sier! Endret 19. juni 2013 av SLi Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Fikk ny iPhone i dag (Weeey), men når jeg skulle sette på en screen protector så feilet jeg totalt. Fikk den aldri til å passe og når jeg til slutt var nær å få den til å passe så var det så skitten på undersiden at den ikke kunne brukes.. Jaja. Var 200kr det.. Vurderer å returnere til Elkjøp og så si at den bare datt av O.o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ah, alle sesongene av The Muppet Show på DVD. Fantastisk. <3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ah, alle sesongene av The Muppet Show på DVD. Fantastisk. <3 Jeg har også The Muppet Show på DVD. Tror ikke det er alle sesongene dog. Nå venter jeg bare på Fragglene med norsk tale, men den ser dessverre ikke ut til å komme Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Flukten fra Dyreskogen. Episk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Gullars og Teskjekjerringa også. Har en dvd med noen få episoder av Gullars. Må si jeg måtte le litt når jeg så det igjen og tenkte på at Indigo faktisk bor i et bosspann ved siden av det store huset til Marianne. Når en var liten tenkte en ikke over slikt. Endret 19. juni 2013 av Crazy Joe Davola 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Fikk ny iPhone i dag (Weeey), men når jeg skulle sette på en screen protector så feilet jeg totalt. Fikk den aldri til å passe og når jeg til slutt var nær å få den til å passe så var det så skitten på undersiden at den ikke kunne brukes.. Jaja. Var 200kr det.. Vurderer å returnere til Elkjøp og så si at den bare datt av O.o No offence, men å betale 200 riksdaler for en syltynn plastfille med et ørlite lag med lim under.. 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Sjokoladeshake all the way. Har alltid syntes at jordbær i melkeformat er litt kvalmende. Jordbær og banan versjonene smaker melk og vann... Sjokoladeshake all the way, som Villanden sier! NEI, NEI, NEI! Som min sjelefrende sier det. Endret 19. juni 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Simonhauan Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Mulig jeg henger etter, men PINK FLOYD er nå på SPOTIFY! :D Her skal det spilles! Endret 19. juni 2013 av Simonhauan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ahahaha! Den episoden med Mark Hamill i sesong 4 av The Muppet Show er hysterisk! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvor mange E-slag får jeg i tryne av å si at jeg bare har hørt en sang mye, *gjett hvem*, av pink floyd? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 No offence, men å betale 200 riksdaler for en syltynn plastfille med et ørlite lag med lim under.. Yeah, well. Mamma betalte Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 James Gandolfini er død http://www.ign.com/a...fini-dead-at-51 Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) No problem, snart kommer han tilbake med hvit dress. Ble forøvrig nettopp vekket av en rev utenfor hønsehuset - eller snarere hønene som kaklet pga reven Endret 20. juni 2013 av Error Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvor mange E-slag får jeg i tryne av å si at jeg bare har hørt en sang mye, *gjett hvem*, av pink floyd? Ingen. Det er lov å ikke ha hørt særlig av sangene til et gammelt band. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det tyder bare på en dårlig oppvekst. Om foreldrene dine ikke "påtvang" deg musikken fra deres oppvekst, har du ikke hatt en bra nok oppvekst i mine øyne. Jeg likte ikke all musikken mine foreldre spilte, men etter hvert begynte jeg å elske Steely Dan, jazz, blues og klassisk, like mye som jeg elsker rock, The Beatles og Knutsen & Ludvigsen. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg ble født rundt midten av 90–tallet, og ja, jeg liker all musikken foreldrene mine spilte, men kan ikke huske så mye av pink Floyd.. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg vokste opp med en far som blant annet elsker danseband-musikk og Celine Dion. Sangene kan jeg fortsatt utenat. The horror... 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Fortsatt hender det at jeg hører på musikken som far "påtvang" meg å høre tidlig i oppveksten. Anthrax, Faith No More, Rage Against the Machine og Sepultura er vel hva jeg husker best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå