Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om gameplayet er så å si det samme, så fant jeg det litt forfriskende å kunne løpe rundt i snødekte landskap og hoppe i trærne. Det er også veldig mye å gjøre i AC3, alt i fra sideoppdrag, til å jakte på dyr, til å styre skip, til å finne collectibles. Jeg gjorde alt og ble ikke lei. Gleder meg veldig til AC IV, selv om de ikke var helt heldig med presentasjonen på E3 :p

Lenke til kommentar

In other news, Kanye Wests nyeste album skuffer. Bra produksjon, greie beats og overrumplende dårlige tekster. I mellomtiden jizzer alle overalt fordi det er Kanye og fordi han er så kul og egoistisk og unik og narsissistisk og fordi det å inkludere dubstep/drone på et 2013-album er den mest fantastiske nyvinningen siden "fish dicks".

 

Hipster out.

 

Trodde folk gikk i staver over albumet pga. Daft Punk, jeg.

De har jo produsert noen låter for ham.

Ikke at det får meg til å høre på Kanye, det får da være måte på. :p

Lenke til kommentar

Daft Punk er jo en historie i seg selv. "Around the world around the world around the world around the world". Men, Kanye er jo muligens større en Daft Punk. Voldsomt imponert er jeg uansett ikke.

 

Og forøvrig burde du gi My Beautiful Dark Twisted Fantasy (Kanyes album fra 2010) en sjanse. Det er fantastisk. Så fantastisk at Kany & Co får selv Nicki Minaj til å høres helt fabulous ut når hun dukker opp i låten "Monster"

Endret av Error
Lenke til kommentar

(BONUS TRACK, JAPAN ONLY) Kanye West - Space President ft. Kanye West

Kanye West Ft. Kanye West, nydelig :p

 

Fikk hørt endel på det nye albumet hans på radio på jobb idag, veldig behagelige/gode produksjoner må jeg si, også 6/10 tekster, men kan lett se for meg at jeg blir å bumpe det endel i bilen framover.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Den har jeg ikke hørt før

 

Ble plutselig litt sent. Vant cultural victory i Civ5 et par turer før Ghandi sente sine Indinauter opp i verdensrommet. Feels good man

 

Men cultural victory er litt tamt. Satt med kun to byer hele spillet gjennom, og var ikke i en eneste konflikt. Men, når man blir satt ut på en øy langt vekk fra alle andre sivilisasjoner er det det som er greia

Lenke til kommentar

Clever

 

Ellers har jeg nå pådratt meg streptokokker tror jeg. Sykdomsforløpet hittil har vært sterk forkjølelse > Feber > Betennelse i høyre øre > Frisk en dag (trodde jeg) > Forkjølelse > Betennelse i venstre øre, svakt i høyre øre igjen > Nå så vondt i halsen at jeg ikke får sove (nok en natt). Vært syk siden 2 juni nå..

 

Tror immunforsvaret mitt har blitt voldtatt ganske hardt i det siste, fordi det virker som om jeg pådrar meg alt mulig rart. Kanskje det har noe med ekstrem skolestress over flere måneder og plutselig superslapp tilværelse. Hørt om noe sånt før

Endret av Error
Lenke til kommentar

Den har jeg ikke hørt før

 

Ble plutselig litt sent. Vant cultural victory i Civ5 et par turer før Ghandi sente sine Indinauter opp i verdensrommet. Feels good man

 

Men cultural victory er litt tamt. Satt med kun to byer hele spillet gjennom, og var ikke i en eneste konflikt. Men, når man blir satt ut på en øy langt vekk fra alle andre sivilisasjoner er det det som er greia

 

Vanskelighetsgrad?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...